May 26, 2011

立刻重拾信心的秘密 DIY - clinique 粉盒


DIY - Bling Bling Clinque 粉盒


我知我有點誇張,當然不化粧都可以有自信。 而我這些"黃面婆"經過紫外光既洗禮後,真係照鏡都嚇親自己!! 還有我這個 C9 , 通常都9秒9出門口,個女又要乜又要物,想整理下自己個樣都無時間,(今日誇到連個打風訓醒覺頭都無吹過就出街,啲甲油又甩晒!好彩系街無撞到朋友咋) 分秒必爭,坐車就是最佳既化粧時間。 求其用two-way cake 卜兩卜,再加埋條眉,已經似番個人。   (我知有多人好憎人系地鉄/巴士化粧,對唔住,我地呢類人種系唔介意你地點睇我地架!HAHA)

粉盒系我出生入死之交,我梗要同佢扮下靚架啦,Bling Bling 左,呢個超細 Clinique 粉盒 正左好多! 我就鐘意佢咁細,就算帶幾細既袋都放得入,我既TIPS "唔想比人見到個粉樣"白晒" 咁" , 我建議挑深一個色,化左無面頸2色之外,仲好似無化粧咁 natural. 咁膚色當然會均勻左啦 . 就算你個日超causal 都唔會同個 "超粉樣" 唔夾咯!!

No comments: