April 13, 2011

低碳生活!





現在不流行做 "環保" , 而是更高層次 "低碳生活" (Low-carbon Life, 就是減少二氧化碳的排放, 低能量, 低消耗, 低開支) !

上星期經過佐敦 "裕華百華" 時, 原本一如以住不會被他的 "用透明魚絲 吊住D 老士男人 裇衫呀, 花呢花碌既 床單 呀" 等 讓我 停下來看這window 一眼, 可是當天 passed 左的時候, 我以為我看錯! 竟然咁潮的 "低 碳 生 活" 題材 "都令裕華 既 marketing 都推行! 我真是給這 window display 吸引住了, 我一來走回頭 站著 細心細看 他們 display 的 商品, 當時是沒有人好像我一樣停下來看呀!!.........直至我用手機拍照, 就有幾個人都看下這個究竟有什麼好拍! (人就系咁羊群, 咁八掛!! 不過我都系咁既! HEHE)


其實最令我 感動 既 就系 個部 "廚餘處理器" !! 呢排先知, 原來會有人收 餐廳 廚餘 去處理 跟住去做 飼料, 我當時想, 如果肯收埋我地D 屋村各家每日既廚餘就好啦, 咁真系會少好多廢物啦! 咁梗糸無啦, 我真系估唔到屋企都可以自己 處理廚餘, 可惜我都無花無田要耕種, 處理完放系邊喎!! 我覺得D 家有花園既 朋友, 你地真系要買番部 自給自足 好喎... 同埋如果佢既display 有埋英文會仲好, 因為佐敦都算多遊客呀, 佢地D 屋咁大, 同埋幾日先有人收垃圾, 又有花園, 佢地一定鐘意!!! 都系希望為地球, (.........其實大家都唔好講到咁偉大話為地球, 人係自私既動物 ! 不如掉轉來 sell 環保 低碳 話係 為我地人類自我滅亡 推後多幾年幾天. 個個都怕死架啦, 如果唔系點會香港人搶鹽, 韓國人搶 紫菜先得架..!!!! 相信這個效果可能會比較 work !!!


GREEN peace , 你地都要轉下個 selling point la ! (我本身都參加左 綠色和平 每月捐款者 做了好幾年了! 他們真的推動 及 喚醒 了 很多 環保行動, 下次在街上見到他們的 籌務人員, 請你們都自願上前 了解 他們綠色和平的工作, 作每月少少的捐款 (真的一百幾十都可以, 無人逼你架!!!) 都總算為自己後代再出一分力呀 !!


願 - 地球健健康康 . 我們千千代代.

No comments: