April 17, 2011

每個人都要有支救命 toner !


我好愛 爽膚水 toner 架!

我覺得爽膚水 在 各護膚品中 是最溫和 兼 "最實用" 的一個項目!


差不多每試一個護膚牌子時, 我都必首先試她們的 Toner, 其實 絶大部份 Toner 都有最基本既補濕功效, 而大部份人都只作 "爽膚" 作用, 拍拍更算 !! 唔好浪費, 仲可以咁用架!


以我多年 這 慳家用家, 倒給我找到其 Toner 還有更多用法 :

method 1:

一般用法, 洗臉後用手拍/ 用棉花拍上 toner , 然後塗上"那期"最愛的 cream (<-為什麼"那期" !??! 因為我們做女人的, 通常用不完一瓶面霜, 已經急不及待轉了第二瓶新產品用了! )


method 2: (用作清洁洗臉法)

如果你和我一樣都是底層缺水的皮膚

(其本上大部人都是這個問題!!! , 無論你真 DRY 定 combination to oil skin 個隻 dry, 都是因為皮膚底層缺水更加要"張開你啲毛孔" 再 "排啲油脂" 出來 保護 我們的皮膚咋!! 我們身體是很聰明的, 可是毛孔她們不知道幫了我們後, 越幫越大獲 !! 毛孔咁就粗大左!!!!! 都唔知嬲唔嬲你地好!)


以前做美容顧問時, 都是教一些客人這樣做, 她們都有回來讚膚質有改善.

用法好簡單, 市面上可以起泡的洗面膏其實當中有起泡劑, 起得好勁的那些, 你們有否覺得每次洗完臉後如果不立刻塗 cream, 塊面都會 "猛猛緊" 呢!? 好簡單, 如果你肯! 明天試試一早起身面油油時不要用洗面膏, 就是把你沿用的 "Toner" 沾在 潔膚棉 上, 然後就直接用這"Toner 潔膚棉" 跟著你面的紋理去抹下抹下, 眼面頸耳後等... 通通抹完後, 你會見到那棉花上抹走了很多dirt & oil ! 然後再摸一摸你的俏臉, 嘩!! 你應該感覺到 "清爽, 濕潤, 水彈彈" 架噃!!!

當時因為我皮膚敏感才試下這個方法, 如是者一個星期之後, 皮膚敏感消除了, 還少了暗粒添! 所以我都好建議大家可以試玩幾日, 睇下有咩唔到同啦 !


method 3: 當急救 MASK 用

同上面method 2 差唔多, 我比較 lazy, 一回家 潔面後, 都會拍沾濕 Toner 的 棉花 膊在 "兩額" 及 多種我覺得乾 OR 覺得有少少不尋當反應既部份 (不尋常=即指你 feel 到佢好似想爆倉/有啲痕 想敏感既地方).......... 用toner 膊面的好處是 可以 無限次 無時限, 膊幾耐都得, 不要用到棉花乾透就好了, 在還有少少濕濕地時掉 或 再加濕繼續 ! 因為我一向都用開 Rose Toner , 我記得余靜四個月塊出晒 粒粒時, 我都忍唔住同佢膊呢個 急救mask 架. (我傻架!! 你地千祈唔好學我呀!)


總之 Toner 對我來說 重要過 洗面膏啦!! 哈哈! 你們用過 SKII 的神仙水 嗎? 我都好喜愛架 (真好用既! BUT 貴咯) ! 最好笑, 神仙水的氣味 很像 臭腳味........ 我每次講開它都會連同這個爛GAG 一起說!! 如你未用過 , 又不相信的話,, 明天放假去 SKII counter 聞下吧!!! hahahahha


今天分享到止!

No comments: