March 17, 2008

忍唔住啦!


我真系忍唔住啦。。。。

嗱,小 baby 你都13週半啦,我真系忍唔住要話比啲 antie & uncle 知啦 !

本想上個星期把這兩次的超聲波照 post 上 blog, 但靈機一閃, 怕太張揚讓小baby 小氣, (以前我不信不夠三個月不能告訴人的老話, 我現在明白, 當你身為其母時, 真的每每都會為小baby 著想.. 我都變亞婆!)

我的 bb 計劃在我意料之內, 因為我想要 "鼠" baby ! 當我得知懷孕時到現在, 情緒比以前更敏感, 很易感動, 只是單單看些媽媽雜誌, 看到人家分享自己懷孕及產子的經過, 我已經可以眼睛通紅幾遍, 超感受到母愛的偉大.

在11週半檢查時, 從超聲波中看到小baby 在肚內手動腳動地游水....... 可愛極了! 現在baby 只有6cm 的 啊!

而當中的懷孕的不適, 還不習慣, 每天都會有不適的感覺, 有嘔吐, 頭暈, 頭痛, 等....
胃口又完完全全不同了, 以前愛吃的, 今天見到都想吐.........

所以清清淡淡 或 參考一些懷孕食譜... 為了健康, 晚餐盡量自己動手..... 所以我近來對下廚非常有興趣, 有線的 james oliver, 阿蘇真人show 等節目成為我最近常看!

所以小豬你不用膽心我了! 我知你有心架!

夜了,,, 現在會很累, 所以要好早訓............................

還有很多感受還未分享, 待我精神點再blog 過啦!

講左..........................................舒服晒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




44 comments:

macy said...

tracy媽媽

hoho! 恭喜晒喎.

守秘密係辛苦d, 但係為左小b, 無計啦.

保重吖, 要小心點食野, 要小心身體, 我知道你一定係一個好媽媽啫.

記住得閒, post小b相黎睇吓吖.

有咩唔明, 可以問我架.
macycyho@yahoo.com.hk

祝tracy及小b快高長大, 健健康康!! ^_^

Anonymous said...

恭喜,恭喜。:-)

注意身體,人多空氣唔流通o既地方就唔好去喇。

願神祝福你和腹中小生命平安,並小生命健康成長。

Anonymous said...

人地話大肚婆口味變, 點知你連行為都變埋, 鐘意煮野食起黎! 哈哈!

期待你做大廚的一天。

Mona said...

恭喜晒恭喜晒!

估估怪怪咁耐無update原來大喜事,果然係行動派,尼排無番工咩,幾次都唔見你。我仲係未ready到呀,有咩感覺ar?我想像到你大肚個樣,小心,Take care ar.........

Anonymous said...

恭喜哂您呀!"鄧"你好開心呀!

工作唔好太搏喇,要錫住阿B呀!^0^

Extraordinary Life 翠斯 said...

好開心呀, 見到MACY, 過路人既COMMENT, 我咁耐無寫BLOG, 一寫GOOD NEWS, 你地就UPDATE 左, 好利害呀 ! 啜啜!!

MACY, 我一定梗問你呀, 我日日都有好多問題, 成日問身邊既人...問得多, 由開頭既惊或者擔心都少左好多.... 你唔好怕我煩就得啦!

過路人, 你都系一位好爸爸, 我亦都會請敎下你啦!

Fanny, 我禽日先試左煲豬骨粥.. 唉,煲燶粥, D粥又唔夠豬骨味..D粥可以多到脹過個煲.... 幾搞笑都有... 下次話比你聽你呀!

而家一得閒就試下玩新菜... 幾好玩

MONA, 你快D啦, 一有左小生命, 其他幾唔開心既野都會煥然一新.... 全部都以小生命為重, 好有MISSION 架..

SONG SONG, 咁都比我系厠所撞到你!緣份呀! 今日都成十二點幾先走呀.. 要訓覺啦!

多謝大家關心, 你們的一字一語令我非常感動..

joeywan109 said...

恭喜!這位幸福tracy少奶奶
之前...我仲打爛沙盤問到篤!!真的不好意思!
祝:bb健健康康!肥肥白白!
祝:媽媽身體健康!幸福快樂!

程霜 said...

Congratulations!

Now we will be losing another drinking partner! :(

Anonymous said...

樂透翠斯,
好爸爸真係唔敢當。
見你咁有決心要做媽媽,你一定做足晒準備,所以你一定係個好好好媽媽。
十月懷胎是幸福的,小生命一開始已經o係你肚裡面一日二十四小時陪住你,無論你o係邊,小生命都跟住你。
呢種感覺當你感受到小生命在腹中的活動時更為強烈。

Anonymous said...

嘩!! 恭喜晒呀,靚靚o既Tracy 媽媽!真係一個好開心o既消息,祝你同你個 sweet baby 都開心健康, 幸福滿載啊!

月門 said...

遲的抱住親生 BB, 一定好溫馨, 好愉快 ^_^
可喜可賀!
到時希望有大量 BB 相睇!

David said...

恭喜恭喜!!
祝妳年年有喜!!
妳BBA都未完成, 就開始MBA (Mother of baby admin)
hahaha!

hilda & david

Anonymous said...

真係好"鄧"你開心呀!lee 幾個月你俾心機儲備多d母愛,等BB出世一次過氾濫出來啦!

Extraordinary Life 翠斯 said...

David,

haha, 呢個MBA (Mother of Baby Admin) 真系一啲都唔易架..你講得無錯...administration,,真系乜都關我事架啦.. 所以BBA 要閣置一會兒, 因為連上網我都無氣力呀.


anoymous 無名氏..

你唔記得留個大名呀,,,

xiao zhu said...

我呢輪好多事,而家先至黎。唔知點講,真係好戥你開心呀!我知道你OK嘅。

~~抱抱~~

Anonymous said...

知道之後好感動, 有一刻洶湧想落淚....
此淚.....是我太太太開心喇....
我就快做人亞姨喇.....
恭喜恭喜......

Anonymous said...

bir bir,

真系做阿E咯.....我地真系由細玩到大..

細個太多趣事..嘿

快D出來食反啦, 祝你新工愉快.

Tracy

Anonymous said...

恭喜恭喜
我剛剛做了亞姨,非常高興呢!

我相信你是一個靚靚媽咪,你要好好養好身體,完滿修好MBA。

Extraordinary Life 翠斯 said...

Miffy,

miffy?? 系我印象中, 你是一個新的名字阿?

多謝你的祝福?
你常來這裡嗎?
希望多多見到你.
或你有BLOG嗎?
nice to meet you .

Tracy

Carrie said...

Congratulations, Tracy! ^^

Anonymous said...

喂,
ha,估唔到你真係咁快!
咁就4個月了!
好快呀!!好快你又生埋添la!!
係阿man話我知呢個好消息, 我覺得好神奇呀,好感慨呀!昔日的同學,依家都做人媽咪了.
你地都經歷緊一d在我看來幾遙遠的人生另一個階段.真係好'鄧'你地開心呀!好幸福!
其實我一直都係肯快d有個老公錫,幸福快槳咁結婚生仔!不過,我知道每件事都有定時,所以我先祝福你地,然後到我的時候,再接受你地的祝福!
希望BB唔高唔大,樣衰無人要,黑過黑人,豬過阿媽,超級唔聽話!好醜好醜好醜(人地話係要講反話ga)!!
咁你就以身作則,俾個好好的胎教佢了!
佢半歲大就開始俾佢食燕窩了!真係貴得有道理ga!
小心la,大肚婆!定性d la!唔好貪玩過個仔勒!

Anonymous said...

大大話....我地識左廿八年....
由細識到大....
唔知我地既仔女....會唔會延續我地既"識於微時"關係呢....

Extraordinary Life 翠斯 said...

Dear Carrie,

thx your congrat, and we waiting ur happy news soon..hehe !

Dear Elanie.

你呢個ANTIE呀, 洗唔洗咁反話呀,豬過阿媽唔緊要, 豬過你就担心D !

你...有緣人.. 快出現啦. 無計啦, 呢D真系要講緣份

"佢半歲大就開始俾佢食燕窩了" <-- 唔系呀嗎..碎燕得唔得呀, 我大肚食好唔好架???

Anonymous said...

haha~~ 好似我咁單純都好好吖~~ahaha

如果你食燕窩就最好la!!記得食白燕盞絲喎,幾百蚊両食到2個禮拜了!厭煩可以買即食,都係2佰零蚊食一星期.不過,我只係對我自己公司出的有信心,其他..唔知會唔會加大菜糕或用較低級數的燕絲整.百幾蚊果d營養價值唔得ga.我公司仲做緊大一年一度大減價到13/4,我問過勒,燕盞絲仲有貨,但來貨唔多.你有興趣可以上去睇睇喎,尖沙咀間舖人流少d,可以慢慢睇.
嗱,大肚婆食就梗係好la!可以安胎養胎,減少妊娠期反應(你咁頓唔知有無呢..淨係聽你講眼瞓),調理腸胃,避免便秘.(大肚婆便秘好慘ga!!)
產後就食血燕(d盞絲都係幾百蚊両ga咋)可促進新陳代謝,有助收身健身(不過收到幾多就睇你la~~),最緊要係調理你的內分秘,咁產後抑鬱都少d la.又可以滋補強身,減低精神壓力同消除疲勞!
你定期食,d營養bb都可以吸收到,佢的免疫力又可以增強,又有助腦部發育,令佢將來的思維更敏捷(不過,呢樣野都要睇阿媽個底ge..你就....)haha,總之,佢健康d,你都好湊d!
你燉旦又加匙係上面食呀,食粥又加匙,咸食同甜食都得!
不過,最好吸收就係睡前空肚的狀態下食完就瞓!因為空肚吸收快,個人靜態吸收好.初食就早晚一匙更,食3個月度改食一匙更都得.
haha,指引清唔清楚呢?
你會餵人奶ga嘛,咁你食咩等於佢食咩,所以唔媽虎得呢~~
佢初出世仲有天然(咪即係你俾佢果d)抗體係身,所以唔好搞亂佢,唔使食燕窩住,半歲啦~皮膚白又靚,身體又好,醫生都睇少d!
仲有咩問?

Elaine

macy said...

Tracy

講開燕窩, 我大肚時買左一斤, 由4個月食到生得, 食左60%度, 淨番嗰小部份, 我坐月食左20%, 等bb食得粥仔時, 俾埋佢食餘下的, 之後再買左半斤燉俾佢食, 效果很好, 他的皮膚, 腸胃, 食量, 消化都非常好, 所以你考慮下買番斤黎食啦, 對你&bb都有益非常.

另外, 我大肚時都食左1斤花膠, 我mama說對生bb順差有利, 也補身, 你可以問問人, 是真的吖.

我除左係胎盤低要開刀外, 我與bb的身體都很健康, 無脫髮, 無甩牙, 無出疹, 無皮膚敏感.

另外, 記住大肚第6-9個月食海帶綠豆沙及白蓮so煲雞蛋吖, 清胎毒, 好重要.

take care!! ^^

Anonymous said...

wah,睇完macy的留言,我真係覺得做媽媽真係一d都唔易!多謝佢ge tips!
我之前有個frd想生bb,用燕窩黎調理身體,效果都好好!所以,值得一試呀!
你連d迷信野"頭3個月bb小氣唔講得"唔似你ge樣都做lor,唔差在了!

預產期係幾時?會唔會知到係邊日咁準?

Anonymous said...

羅廿北,

預產期系 9月23日. 希望準時出世啦.

你同macy都講到d燕窩甘好. 都真系唸下先.



macy ,

你個陣點煲來食架... 你買個d一兩系幾$?
你d寶貴意見真系好妤... 唔怕講多d woo

仲有, 大肚婆流啡系咪正常架 ?? 姑娘又€叫我唔洗甘擔心住.....


Tracy

Anonymous said...

羅廿,
今次係我首次見識到你係某方面有咁豐富既知識,勁!

翠斯,
有咁多有心的uncle & auntie傳授秘笈,你唔駛擔心啦!大把智囊團!小B一定健康活潑、精靈醒目!

Extraordinary Life 翠斯 said...

羅廿,

哎吔, 我仲有樣野想問你, 我之前買左個D 冬蟲草, 我而家唔敢食住, 我唸住坐月先食, 喂, 可以放得幾耐架? 我放系冰霜度喎!


MACY, 冬蟲草幾時先食得呀?

macy said...

TRACY

我嗰陣買一斤燕窩要8千几蚊, 但係之後都升價不小. 我係係阿ma相熟的藥材舖買, 但係而家都買唔到, 執左. 我估你睇吓有無相熟的人問問, 佢留俾你吖, 因為呢d野通常都好海鮮價&搶手.
我嗰陣買係一隻隻的燕窩, 燕碎就平d, 但係梗係一隻隻的功效好點.

我就一隻一次, 用鄧盅鄧燕窩+米+豬展 (如果胃口好)
如果怕太飽, 可以燕窩+鮮奶鄧 或 冰糖鄧燕窩+紅組(好多字都唔識打, 你明就得啦!)
但最好鄧一次就食晒佢, 唔好放入雪櫃翻鄧.

冬蟲夏草(未煲過, 可以放入冰箱保存), 要問問我阿ma先, 我都唔記得有無食過喎. 你知啦, 3日一小補, 7日一大補, 真係好唔得閒...記住坐月, 每天食'五更飯', 好補身架, & 緊記唔好濕凍水, 一次都不能, 會入風, 是真實的. 我嗰陣淨係手指濕左凍水, 而家d手指會經常痛.

我嗰陣仲食過鹿茸.
坐月時每天都吃五更飯+一款鄧品(eg, 烏雞, 雞, 鴿...)

吓! 你個預產期係23/9, 同我個仔的出生日期一樣喎!!!!^.^
but通常都唔會係預產期生, 只有1-2%的bb係預產期出生.

cheers!
平平安安!

macy said...

Tracy

"仲有, 大肚婆流啡系咪正常架 ?? 姑娘又€叫我唔洗甘擔心住..... "

你而家應該3個多月, 應該過左第一階段的危險期, 但都要好小心, 唔好拎太重的東西, 盡量唔好企咁耐 (eg 巴士, 地鐵), 小心碰撞. 其實我信呢d係天注定你與孩子的緣份, 有d人照打波, 照跳舞, 仲跌親都無事, 總之自己保護自己啦.

如果只是很小的啡色, 又只係流一次, 份量小小,就無流, 都ok, 但就盡量小心啦, 几時見醫生, 問一問醫生安心d. 如果份量多又鮮色, 仲regular咁流, 就最好即刻去睇睇啦.

我5個月, 試有一次搭巴士無位坐, 由新界出到九龍,就流左啡色野, 仲有小小肚痛. 我就即睇e生, 佢話作小產, 所以寫左一個week假紙, 叫我返屋企休息, 之後無再試過咯.

Extraordinary Life 翠斯 said...

Macy,

"試有一次搭巴士無位坐, 由新界出到九龍,就流左啡色野, 仲有小小肚痛. "

唉,我身不由己,每天工作十個小時,除開食反,入OFFICE 坐一陣, 都有太約8個小時要行同企! 唉, 呢個就系我忍憂.. 咁BB又好腳頭, 4月升左職 (我個上司梗系未知我懷孕之前PROPOSE 我啦, 如果知我想生, 佢一定唔會升我, 因為我個上司系四十幾歲,未婚無小朋友的喜愛扮靚女人, 講真, 佢咁耐都無關心同體諒過我既情況,我有時系OFFICE 休息, 仲責怪我無巡貨場添! )

唉,我咪驚左佢,流左二日都唔敢睇醫生,聽D過來人講無事就費時睇, 因為唔想請病, 但今日第三天又有流喎! 真系再次嚇到我個心都亂晒, 朋友MAN MAN 即刻鬧我叫我即去睇醫生, 一見到醫生都担心到喊, 好在照左超聲波BB 好精神,但我就好胡思亂想又問BB心跳聲咁樣既等等,醫生話我想太多, 無事既, 不過個胎盤就生低左少少, 所以導致咁樣.. 佢話應過生生下會生番高D...

我既心情先定番D咋... 醫生都系寫左一個WEEK 假紙叫我休息, 仲問我想系醫院定屋企休息, 我當然話屋企啦, 醫生話總之訓同坐都好, 唔好行咁多.

唉,唯有系咁訓... 養好先返公司企過啦.

仲有打電話番去請假幾惊呀, 惊上司唔知點唸.. 反而我D 下屬仲好關心咁打來關心我, 叫我唔洗担心公司, 放心休息, 呢D真系人情.

總之呢個星期我唔埋, 好好休息先!
真系多謝MACY你既支持, 有時真系要問人, 好似呢件事, 我問左廿幾個過來人.. 求個放心咯.

macy said...

TRACY

如果工作關係要四圍走, 就最好向公司提議安排一點小行又可加張椅, 因為呢個係公司應該做的, 而且你有左, 佢都唔可以抄你, 當然我希望WIN WIN既, 總之互相遷就下咯.

你休息下無野架啦, 唔担心.

"胎盤就生低左少少" 我係呢個原因先至要開刀, 但係你係初期唔需要担心, 等佢到8個月先至再算咯.

記住要放鬆心情吖, 唔係個bb會'孟掙'唔靚架. 記住^_^, 知嘛!

如果覺得自己好担心可以睇下有關的書籍/問e生咯, 會安心d架, 知多點, 自己唔洗亂諗.

^.^ ^.^ ^.^ ^.^

Anonymous said...

凡事要以你和BB為首,工作o既o野唔好擔心太多。
祝你和 BB 平安!

Extraordinary Life 翠斯 said...

MACY,

""胎盤就生低左少少" 我係呢個原因先至要開刀"

叮, 我唔想開刀呀!!
我知啦, 我回到公司會上司講好. 唉. 希望她明白啦


過路人,

是責任心而且.
當然上司有體諒, 事情不會那麼難搞.
現在都要看回到公司她怎樣對待我呢.

在家這兩天, 完全休息, 心理上亦對BB公平些. 亦想通了一丁點,在這個關健時候,真的以BB為首.

多謝你們的意見.

Anonymous said...

恭喜,真的為你開心。也很開心知道有人有o左 BB 。

Anonymous said...

喂,
你個衰婆吖, 搞到人地咁擔心你ge?? 你要好好保重自己同個bb吖嘛!有事就要睇醫生!
但係, 大肚婆都要保持心境平和, 開開心心,胎教呀, ok?
我想知點解你話唔敢食蟲草?? 佢對大肚婆都好有益喎, 壯你身體的同時亦補到俾小bb.. 如果你問我, 你食得起咁梗係照食la..補而不燥ga嘛..
另外, if你生完bb, 我唔係好建議你係餵緊人奶的時候用鹿茸補身, 因為太躁, 會令bb屎硬, 便秘, 咁bb就會喊, 仲會出紅疹, 脷胎厚, 同損.. 停左餵食人奶時補就好好勒!

Anonymous said...

hey tracy,
見到你post 呢個消息,好surprise,but好開心,休息多d,養胎為緊,身邊最近好多人大肚,好興奮,遲d 來探你!
once again

Anonymous said...

恭喜tracy媽媽,好耐無updated您個blog,好開心聽到您就黎做媽媽,take care, keep happy...happy every day ar :D

Anonymous said...

靚媽Tracy,
放心啦!你心地好,上天一定保佑你同BB既...你個B一定好似你咁索、同埋"小俊俊"一樣咁醒既!

Extraordinary Life 翠斯 said...

羅廿,
你d info 真勁, 勁!
唔該晒!

甘比,
哈哈.. 多謝你! 夏天又到啦, 我又想起你的風帆啦! 正

jojo,
多謝你.
"小俊俊"都多謝你.

Edmond said...

Hi, Tracy, this is my first time to visit your blog, Wishes u and your baby be healthy. I m so regret that I miss the Dan Ryan's diner gathering. Once again, Wait for your BB landing in HK!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

wow, 第一次見到你喎EDMOND !

真系SORRY 暫不能在課堂見到你添!

唉. 到時我科BUZ LAW 都唔知問邊個啦!

我"應該" 生左先再讀.

因為我無信心大住肚仲可以放工返學, 同開夜車溫書 !

多D留言比我支持下我呀!

Anonymous said...

恭喜晒靚媽媽!保重身子