March 6, 2009

"尿布" 環保尿片 ! 支持 !

前日在報紙得悉原來今時今日系有啲好新潮既 "尿布" 架 !

系報紙見到介紹既系 FuzziBunz Cloth Diaper
比啲顏色吸引左, 一條$168, 又可以洗完再用
心想都幾抵
都唸住去Threesixty買架啦
好彩上網再睇下有關既 "尿布"

原來仲有一隻系made in china 既 brand "Coolababy"....
平好多, only $68 一條, $175 仲有三條添........

因為靜靜d 大腿巨摺, 用尿片用到有尿疹,,, d 肉仔真系抖唔到氣架..........
$58 一條, 好喎, 又可以機洗
睇到人地外國媽咪d comment 都讚 Coolababy better than FuzziBunz
外國媽媽comment : http://www.demoments.net/blog/?p=2021

Coolababy 又可以 adjustable, 唔洗煩 , 可以用到大個....
咁我就更有信心買來試下

今日試左 ! ok 喎 ! 顏色好靚, 夏天就咁加條裙仔已經好靚...........

最衰我唔系代理, 我一定大賣 !

為左呢個地球,

"一條尿片要系堆田區二百年先分解得到架 !!"
大家唸下啦 ! 我系環保媽媽, 又喂母乳, 又用尿布 ! yeah!






7 comments:

梁巔巔 said...

聽講我 bb 嗰時用尿布, 攪到下面嗰度嚴重敏感....

我估而家啲尿布會好好多!

macy said...

用尿布其實仲通爽過用尿片, 而且布質較軟, 刮損BB的機會小啲. 重有係每一次換片, 都塗'凡士林'會保護BB屁屁. 但因為唔方便都係係屋企用好啲, 到佢大啲, 夏天, 係屋都唔用片片咯, 等佢舒服啲.

以前我係MOTHERCARE都見到有, 但我去國貨公司買, 平好多, 買一打夠用晒成個BB尿片期. 重有一種白紙, 好軟身, 可以放係尿片上面, 咁如果BB柯大便, 只係需要掉左張紙, 唔洗洗得咁辛苦.

梁巔巔 said...

"到佢大啲, 夏天, 係屋都唔用片片咯, 等佢舒服啲."

:O

賴屎嗰陣賴到周圍都係咁點?!

頂! 危險 ar!

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD,

"聽講我 bb 嗰時用尿布, 攪到下面嗰度嚴重敏感...." <-- 你用尿布都敏感!??! 咁而家著底衭有無事呀!??! 陰公 !


macy,
"但我去國貨公司買, 平好多, 買一打夠用晒成個BB尿片期. 重有一種白紙" <-- 咩牌子呀, 叫咩名呀, 我想買來試下 !! 個張白張洗唔洗另外買架.!?!! 比急想知, copy 埋去你個blog 度...hhee

macy said...

1. 我係裕華國貨買架, 唔記得咩牌子, 係一大包(12pcs)的傳統布片, 要自己摺嗰種呢, 唔知你明唔明呢?!

2. 另買數條有自動貼的褲仔, 則係類似你介紹嗰啲.

3. 仲有就係另買一包隔尿紙.

用的時候, 把2鋪開, 放上摺成長方形的1, 再放上一片3. 包到bb上, 唔洗用扣針.

你問我時, 我找到這個網:
http://www.mother-ease.hk/
唔知好唔好, 你睇睇.

反而係mathercare就已經搵唔到, 你有無去開荷花親子, 唔知嗰度仲有無呢?

"賴屎嗰陣賴到周圍都係咁點?!"
哦! 都係玩嗰陣啫, 一陣間啫. 而且有褲著架嘛. 等佢個屁股通吓氣, 夏天好熱架.

Queenie said...

我想講呢....尿布仲有個功能你估佢唔到, 就係自製豆漿時隔"揸"....hahaha, 我講真ga, 我記得我小學時住我對面個師奶經常用尿布自製豆漿, 仲會拎一支來比我們飲, 我都飲過一次, 都幾滑ga, 但我大個識"E~"嘅時候冇飲佢D尿布豆漿lu, 最後個師奶生cancer死咗lu

Extraordinary Life 翠斯 said...

你講到好惊呀, queenie !