May 5, 2011

拍廣告中.....

警告 : 千祈唔好 噴飯, 噴早餐呀!!!!!!!!!!!!


造型 : 潮爆死師奶 (XX信貸地鐵燈箱廣告喎! 定係比阿kim 整古我咯!)


(我覺得呢張好似我媽咪"陳太"呀,不過系高左既"陳太")
一埋位, 知道有假髮帶, 扮師奶, 不知幾輕鬆, 因為 "唔扮野, 做自己!!" 仲有, 玩呢 D 扮野玩野對我來說完全無難度! 不知幾投入, 要我扮靚女斯晒文先有難度!  我地全場人玩得好開心, 我就建議爆笑啲會正啲, 所以有呢啲爆笑POSE。 因為我太合作, 原本要拍兩個鐘, 一個鐘就搞掂晒 !!

無論場內場外, 我都系有個橙色買餸袋, 真系裡裡外外都系一位"潮爆死師奶"!


拍真系唔怕,最怕就系post 唔 post,真系驚俾你地笑到死!!! 而我又想俾你地笑下,開心下。

我老公不知幾 like 呢個造型,佢最鐘意我核突架啦,佢話可以再激啲喎。我媽都忍唔住嘩,咁師奶架!(比師奶話"咁師奶"真系唔系咁好受架!=_=") 




6 comments:

xiao zhu said...

勁呀!拍埋廣告,遲啲會唔會母女兵上場呀?

不過唔明,點解會著對咁嘅拖鞋?!

Extraordinary Life 翠斯 said...

我都想有埋我個女, 沒人要我個女拍廣告咯!! 同埋只影上身, 不影到拖鞋架!!

梁巔巔 said...

勁抽呀 ha!!!!!!!!!

連廣告都畀妳玩埋! 我有少少妒忌!

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD , 都是一些超低工資, 同少廣泛的廣告, 沒有人看到的, 你不用妒忌

macy said...

Tracy

你個造型好好笑吖 ^^ 好似好好玩咁喎.

Extraordinary Life 翠斯 said...

好好玩架MACY!