May 10, 2008

保濕王 - AESOP


Aesop - Oil Free Facial Hydrating Serum

以我用產品心得, 最重要每個STEP都要做得足. 尤其CLEANSING & SCRUBING STEP , 做得好, 平時唔做 MASK, 塗水份/潤野都吸得好好, 唔好塞毛孔

我以前皮膚都好差, 自從做左護膚品呢行, 又試野多左, 成日見到 D 客人問題, 其實都系STEP個度出左事.... 我一向唔鐘意GEL 狀野, 因為搽完好易有"擦膠粒粒"走番出來, 所以不大好感, 自從用左 "AESOP" 既 Oil Free Facial Hydrating Serum 之後... 嘩................. 正到庇......!!!!

而家咁熱既天氣, 根本爽肤水之後, 直接搽, 搽埋眼都無問題... 夠晒濕立立. 成塊面好似浸住水咁... 呢個無握你!!!

之前好友 Michelle 送左支比我, 我一直未用(因為系GEL) 但我見Michelle 皮肤彈到好似雞蛋咁, 又加上系超 Natural arm 晒我呢d大肚婆用.. 點知真系咁好用...

第二個"好"就系.................抵用!
AESOP 個BRAND D 野都幾貴架, $2xx一支洗面GEL, 但唔知點解, 唯獨是這個 SERUM 系最抵既一支. 只系$4XX左右, 仲要系........100ML 四百幾蚊咋!!! 平時D Serum 得 30ml / 50ml 又鬼死咁貴.... 我都未見過 100 ml 既精華素咁平........

洗面又系咁大支, SERUM 又系咁大支......... 我唸系未調整價錢至真!

如果你只要有水漾皮肤, 你可以一試 !

11 comments:

Anonymous said...

0岩油性皮膚嗎...

Anonymous said...

大肚婆最近點呀....有冇嘔有冇冇胃口....

Mona said...

Bir:

我答你啦,絕對啱你ar.......
終於到你啦,好少見到你吓.......

Extraordinary Life 翠斯 said...

bir,

combin to oily skin very suit this "oil free" serum.

is dry to very dry can try another "Parsley Seed Anti-oxident Serum" 呢個會潤少少, (都系GEL 狀), 但抗氧化會做得更好.

我無嘔啦, 但胃口都差唔多, 唔系大食怪咯.

你得閒去開FACES 找我呀, 我要比張餅咭你媽咪...
又或者約下食反啦

Anonymous said...

Michelle可能見我乾到死,所以買比我果支係Parsley Seed Anti-oxident Serum,我都覺得勁好用,我呢個"Night Repair"Fans 都要轉軚。

Extraordinary Life 翠斯 said...

KAIYE,

WAH,,,甘我呢個朋友真系細心....咯!

我仲未搵michelle添 !

15/5 呢個一定整... !

大家唸下個餸list好woo !

Anonymous said...

好小見你推介護膚品
睇嚟呢個真係要試試
因為我都係一個勁dry人
kekekekeke

係喎..呀B呢期點呀
有無係你個肚度打關豆呀?

Anonymous said...

OK, 冇問題丫

支精華邊樹有得買?

Extraordinary Life 翠斯 said...

JSN,

呢隻真系無介紹錯架,
BB 好乖, 同埋5個月都未FEEL到勁反應架

BIRD,

邊樹?。。。。咪我個樹, 又或者各大連卡彿咯!

Anonymous said...

用嚟妝前打底,個妝勁貼,超正!!

belle said...

hi,hi
they teach me mix the hydrating serum-3/4 pumps with 2 drops damascan rose facial oil as Hydrating mask wo! Work me? Wanna try the serum coz u guys said超正^ ^