April 28, 2008

Gordon 參加 樂施會 音樂馬拉松 26 & 27 Apr



我們的 Gordon 因為一向有學琴的關係

有機會參加今年的 樂施會 音樂馬拉松 26 & 27 Apr

而這個音樂馬拉松 亦會在香港幾個商場同時進行

Gordon 參加的是青衣城


好幸運地, 原來Gordon的幼稚園 及 學琴老師 今次都有參予

所以Gordon 可以幫手為這個籌款的音樂馬拉松 出一分力


我們做家人的, 當然大力出錢又出力去支持 啦.


昨天的星期六 和 今天 全家都盡量抽時間出席支持


適逢我放大假, 我當然兩天都支持

見到隔離左右的師奶叔叔, gordon的小朋友仔, 都專程來看 Gordon.

真是溫情暖日


最利害就是gordon 公公, 即我爸爸, 因工作太忙星期日都要工作,

他都連忙趕著為孫兒打氣..... 剛好趕得上表演前到場..

我見到這個場面真的感動得眼濕濕


最可愛是, 因為妹妹昨天已經請了假來支持兒子.

今天我要充當保母, 陪著他等候表演, 拿著相機不停拍照.

到他時又立刻為他拍video........ 緊張到不得了!

見到Gordon 叻叻地和 老師茵姐姐 一起 表演時.

真有點安尉.............

Gordon 轉眼間已經是六歲了..........


真不知不覺.


好在. 他蠻懂事的. 這已令我們放心了.

4 comments:

Anonymous said...

你呢個Auntie Tracy 真係唔話得, 有大有小都去撐埸. 十個好呀!!

Anonymous said...

那天他的表演真係好好好好呀~~~~~
今年我們仲有音樂會呀
他要努力呢~~~~
我會預他一份兒

Mona said...

Gordon仔幾靚仔喎........

Anonymous said...

下次早d話我知,我地一班「青衣街坊」一定拉隊去捧場!