May 12, 2006

詹瑞文.. SIR

我的銀河老死梁巔巔知我籠野, 呀... 你點知梗啱我既?

係呀, 可能自己頓頓地, 我係以崇拜呢D實力派,

好似林海峰 :- 我讀書已經鐘意佢啦, 佢點止實力, 直情偶像, 我覺得佢好靚仔架,,, 細個, 知佢同彭小姐拍拖, 仲夾酷左一輪添... 哈! 我而家屋企櫃頂仲放左三盒用鞋盒裝住既"老人院", "天空天說", "龍哥傳奇" 錄音帶, ..... 全部無廣告, 主題曲, 開場白函接得很好, 全因我坐系錄音機前面 By Manual 剪接. 好有耐性架.

人大咗, 而家係叻人都欣賞. . . . . . . 佢都係其中一個. 入面有個 "DINO" 遊戲, 好野, 飲酒又多個GAME 玩 lu. 朋友仔, 你地都快d 學下, 下次一齊玩 !!

6 comments:

梁巔巔 said...

"呀... 你點知梗啱我既?"

o騎 o騎~ 其中一個原因, 係因為妳都係一個得意, 而且鐘意學嘢嘅人.

"可能自己頓頓地"

嘰嘰! 唔好咁話自己~

"我而家屋企櫃頂仲放左三盒用鞋盒裝住既"老人院", "天空天說",......全部無廣告, 主題曲, 開場白函接得很好, 全因我坐系錄音機前面 By Manual 剪接. 好有耐性架"

嘩!

林海峰? 麻麻. 但都好過許冠文. Danny Kaye & Banny Hill 個 oD先係波~

http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/danny-kaye.html

http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/yil-fa-o-o-od-od-od-danny-kaye-hall.html

"飲酒"

下次預我!

Extraordinary Life 翠斯 said...

"飲酒"

"""下次預我! """

哝....你都"好"!? 係咪先!?

真系28101 大戰 37101 咯.

梁巔巔 said...

"哝....你都"好"!? 係咪先!?"

以前我喺中環酒壇叫酒聖~ 不過而家不復當年勇了.....

但, 都飲得吓嘅~

隨時候教.

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

uccoffee said...

龍哥傳奇錄音帶??? 何時分享分享? 之前天意&濃本多情係我年青時RIP RM的~~

Extraordinary Life 翠斯 said...

uccoffee,

你咁叻, 咁耐都睇!

好開心, 多謝大家分享欣賞 "龍哥傳奇"
亦都好開心, 有你提供的ONLINE VERSION..

但你啲BLOG 點解咁少字既?

十分高興認識你, 你身在澳洲?

幸會!