October 17, 2006

Tea 一 Tea

化粧零售行業有樣好 每日除左Lunch time 之外, 仲有個 Tea break time.
以前我好怕飲咖啡 因為一飲好似飲左一杯 voka 咁.. 會醉架....~

近呢半年做左呢份工之後 每日無一杯咖啡嗒下真係唔舒服
即係話 我受壓既程度高左
都好既~

所以終於明白咖啡可以令到大腦放鬆既功效
relax~~



















如果可以同好朋友 tea 一 tea 簡直係賞心樂事
(真係要注明: 係同朋友才有這種feel. 同男朋友tea..!?!? 感覺幾怪, candle light 好啲!)

昨天在tea break 前五分鐘, 收到 霍小姐 John 嫂既電話.
原來她趕著來探望下我
及給我小禮物
(霍小姐是我中六明愛時的好友之一)
時間剛剛好 當然跟她一齊去 tea 下呢.
(我公司附近有很多有feel 的 cafe 餐廳... 尤其 Quarterdeck (FULL SEA VIEW)
雖然只有三十分鐘的 tea time
我們把大家的最新近況滔滔道出.....
因為你不是常常在港 我更加珍惜和你一起的時間
回想起................好像很多年未試過和你二人坐下

我們談到理想, 家庭.. 生兒育女...
哈.... 這次我們沒有提及扮靚化粧喎..... 反而更見得交心
你說你佩服我工作以外, 還可雀躍地去學打波同jazz (今晚第一堂 !)
你還從心而讚嘆我 "好叻" -----"可以想做乜就去做乜"....
(因為我讀書時期係超"烚", 霍小姐叫我做 "陳白痴")
你這樣讚嘆...................哈.... 我突然好似攞左奬咁... (聽到未呀..羅 e 零.!!)

我好喜歡與朋友tea 下...... 加上一杯香濃咖啡... 嘆... 享受....
未來發左達 一定開番間有 feel cafe 每天與友相聚..........

3 comments:

梁巔巔 said...

偷得浮生半日閒; 喺而家咁快咁忙嘅社會, 偷得浮生一刻閒.

做人, 真係要識得放鬆先得.

愛美 said...

我最唔鍾意飲咖啡, 所以通常都係叫Mocha, 然後加大大大大大大大量朱古力粉!

不過好享受下午茶的時刻, 最好係shopping shop 得攰了, 和老友坐下喝杯茶, 吃件 cheese cake, 戰利品攤滿一地. 地點可以係酒店Lobby Lounge , 商場中央的咖啡廳, 又或是路邊的荼座...

可惜, 現在為了爭取時間, 我連午飯也懶得外出!

唉! 好久好久沒有享受過這樣的頹廢日子了!

Extraordinary Life 翠斯 said...

曾經有一個人講過:

"要做好管理, 首先必須管理好自己.
連自己時間都安排不當,例如側埋一邊,不中庸.不平衡. 只是一個 Poor personal manager. "

因此當我做很辛苦的時候, 我必會想起要先"管理好自己", 就去做一些應該做的事.

愛美, 你都是呀, LUNCH TIME 就是 LUNCH TIME 不要工作呢, 要好好享受適當的時候.

我相信這個理論. 很WORK, 還很積極享受非工作的時間. 可敎自己在放工時不要再想起或擔心公司的事. (因為我的惡魔會失驚無神找我...)....

愛美... 你都試試呀