September 20, 2008

又再倒數.......

多謝 macy tips !
23號生日好呀, 你囝囝系咪比較好奇, 每事問架, 佢應該好有 adventure 心態喎. 好架!

你那一句 "心連心" 好窩心.. 好溫曖呀. 令我由惊變得甜美得多.

我今日去了覆診, 醫生話bb應該23打後出世, 話我可以睇埋 "家好" 先喎! bb 仲一定過7lb.. 添....

另外, 我有一位戰友 carol (misha 的朋友) 的預產期 是比我早一天 22號的, 我們這幾天每天都會facebook 支持大家, 昨天起沒有收到她的 facebook message.. 聽 mischa 講, 她有可能已經入院準備了...........

咁幾時到我呢 .......

我而家咬住我老公隻仔唔放啦.........
因為越來越驚呀 !

8 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

系唔系都祝福左先,

祝 carol, 生產快順利, bb媽咪健健康康..

跟住到我.

Anonymous said...

唔使驚....老公0係大廳...

macy said...

Tracy

祝你&你個戰友都順利吖!~

23/9係處女座的最後一天, 有D人話係天秤座!? 我都唔知道應該係咩座.

我囝囝係好多野問, 好有冒險精神, 但又會好穩陣, 好MAN, 有自己的原則, 而且好SOCIAL, 唔怕羞, 仲好鍾意同靚姐姐搭訕!^^

天秤座好好架, 會好懂得打算及安排, 仲好鍾意靚野, 有審美眼光吖.

Mona said...

話咁快就到你生嘞,咁就十個月,睇人就真係快,自己就未有尼個勇氣,keep住份勇氣,你得嘅!Good to you la......

Extraordinary Life 翠斯 said...

MACY,

好喎.. 我好鐘意呢個日子出生喎..自己識照顧自己, 希望 bb ontime啦,, 時間無多, bb 你打算幾時出來呀!!?!??


mona,

唉......等.. 等..等.. 睇埋"家好"啦, 有d失落...

Extraordinary Life 翠斯 said...

D 人又話打風啦........

23/9 一號至三號

24/9 八號至十號

又黎 !! 我今年同d 風球好有綠, 打左6次黑雨同8號, 我都中左5次系放假架! 我勁記得啦 !

睇黎, 有d 啟示喎.. 可能今次都關我事啦 !


"家好" 終於大結局, 個結局都幾滿意, 不過有乜可能個d 衰女"嘉美" 會一夜之間醒覺做好人呀!?! 個"恩賜"出賣完人比完假口供, 又可以埋番堆,, 佢邊有咁愛sa e 呀!

不過睇戲唔好駁戲.. 開開心心大團圓都好.

Anonymous said...

tracy 加油加油
一諗到就見到bb, 咩都唔使怕啦
熱烈支持tracy 媽媽
Luv
Wannie

Anonymous said...

哎吔..好緊張呀...
bb bb快啲出嚟啦...
心急死人嘞!