May 30, 2009

"巾幗梟雄大結局"

昨天, 我都和一般市民一樣留待家中收看"巾幗梟雄大結局"

其實近月因為中左 discovery channel 毒, 已經很少看無線的節目了, 加上無線晚上的節目悶到爆炸, "畢打自己人" NO ! "掌故王" NO! 其中的劇習都應該無睇過, 我請願二十四小時睇晒 discovery channel 都得 ! 我最like 既頻道系 DC 既 home & health 和 travel & living ...... 嘩, 好睇到, 等我遲啲先數比大家聽我當中又迷上邊個節目啦 !

講番柴九先 ! "巾幗梟雄" 開頭個十幾集我系無乜點睇過, 系有一日真正睇完成集, e... 又覺得劇情幾緊湊喎 ....... 於是繼續捧場. 點知愈睇就愈欣賞柴九既性格. 禽日個大結局真系到眼濕濕, 總之柴九同四奶奶既情義真系濃烈過幾多愛情故事, 有人話佢地當中一定有愛情, 我話佢地既愛系大過愛情, 兩個人都不知 幾偉大, 呢d 叫 "大愛"......... 兩個人互相欣賞, 柴九對四奶奶既尊敬真系唔洗講野.

所以更加欣賞無線會有一套咁高水準既劇集, 竟然無講過愛情 !! 仲要唔系大團圓, 死好多件添..
出黎可以有咁大既效果, 我睇完套戲唔知點解系好開心

可能覺得呢套戲可以帶比人一個好正面既教育 "唔自私 " 掛 !

我生命中都遇過二位值得我尊敬既四奶奶, 佢地兩位對我既人生指引, 都有好大既正面影響力, 唔系佢地唔會有今日既我, 我亦都真系好愛佢地架. 簡直系長期FANS.

唔知你地又有無遇過你地生命中既四奶奶呢 ?

2 comments:

梁巔巔 said...

識貨! DC 梗正!

Man vs Wild, MythBuster, 安東尼波登 (Anthony Bourdain) 的波登不設限 (No Reservations) 和安德魯席梅 (Andrew Zimmern) 的古怪食物 (Bizarre) 都係我至愛!

http://victorvictor.blogspot.com/search?q=mythbuster

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD,

波登不設限 (No Reservations) 我都鐘意睇, 我鐘意阿 波登 夠串 !

bizarre 咁核突, 一做我就轉台架啦 !!

以前我最愛 JON & KATE PLUS 8, 但系睇到有d 悶, 而家最鐘意 靚仔 廚師 curtis stone (take home chef) & nigella bites !!!!

有一個節目系講裝修既, 我都like !