May 17, 2006

不要時限.

今天 DAY OFF
除了工作雖要有時限以外, 我其餘的節目已經 不享受 及 不會 有所謂的 "時限"
所以人家問我有什麼節目, 何時起床, 何時出門, 我只會回答 "不知道"
我不是沒禮的回應 "不知道", 只是我要爭取享受我的空間.
所以對不起, 放了午餐朋友C 的飛機, 真的對不起. 希望你明白. 我性格的這種怪. 我是一個獨行俠怪

放假最好不過就是漫無目的的旅程.
自然醒. 狂大聲聽歌. 狂吃零食. 狂MSN. 狂做mask, 慢慢沖涼, 慢慢化粧. 無雖要趕時間

這才叫享受嘛.

"Heir" 到五點多才出門口. 工作所要, 至中環做Marketing Research... SURE that.. the most SMART way is Marketing by WALKING la..... 在這間公司三個月, 還未到過高級的 ifc 門市... 嘩!!! 有錢人的燒銀紙聖地. 很切合今期的 Theme : Destination Style. ---- that means spending destination. 超! 勁! 靚! 高級得很. 接著再看聞名強敵 Harvey Nicloas .. 可是.. SO SO 無得輸 . 服務勁差. 我們的BIG BOSS Mr. Kratz 可以放心吧. 神秘顧客我們可應付得來. 唯獨門下文化有點怪異, "事不關己, 已不勞心的態度" 做得很有PASSION. 看不過眼. 幸好我很 Chic (很時尚的意思, 因為每天超低胸, 透視, 短裙, 好IN) 的 Manager 不是這種人兒. 所以我很喜歡她.

最後, 在我放下防線, 最脆弱的時候...... 衰左, 破財了, 忘形地 shopping , 好開心, 好多靚既戰利品. 你地睇下..... 我即刻回家張開晒影張相給我幾個老友羨漠一下.. hehe



在這種消費情況下, 都不宜在街上逗留太久. 所以我最後回家吃出前一丁的北海道豬骨湯面 Balance 一下自己. 今天簡直自在到想飛呀. GOODNITE.


10 comments:

梁巔巔 said...

"破財了, 忘形地 shopping , 好開心, 好多靚既戰利品. 你地睇下....."

嘩.....

biLLybaLa said...

嘩!件橙底白喱士面背心勁靚喎.....我都好鍾意喎,係邊度買嫁?

Extraordinary Life 翠斯 said...

"件橙底白喱士面背心勁靚喎"

個個都話呢年橙色好靚喎

Extraordinary Life 翠斯 said...

甘比, 甘比, 我好掛住您呀....

我好想同你行街. 唱歌. 傾心事呀!

中袖字

Ruth Tam said...

Very nice things.

愛美 said...

下次著出黎比我睇下啦!

Anonymous said...

出前一丁的北海道豬骨湯面.....i like it

Anonymous said...

翠斯, 翠斯, 我黎左啦... 點解你咁耐都唔update個blog? 我都話我係你忠實fans! 你係咪好忙, 快d返黎啦!

梁巔巔 said...

喂, 妳 comment 嗰度畀廣告入侵喎, 加番字詞驗証啦.

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=1203

Extraordinary Life 翠斯 said...

梁兄, 梁兄,

愛美講得ARM,你真系上天派黎既天使.
在我正在清理這三百幾個垃圾時. 你既留言到左.

可以系在這劇頭痛到爆及極度睡眠不是的星期.. 可以輕鬆一下, 謝謝.

FANNY,

多謝支持喎, 好開心呀, 有FANS.

正以上述, 我真系忙到唔得閒死. 我好想訓覺呀, 我個胃又好唔舒服, 幾時都咁多胃氣, 又頭痛, 又無胃口. 簡直食慾不振.
好想放假呀. 要等到下個星期五先有呀...嘔..