July 16, 2006

老 TRA 日記

朋友D 講過, 如果老馮日記完左, 叫我頂上.
朋友D 話我生活多姿多彩, 又勁多 enjoyment, 內容必定豐富搞鬼

老實講, 講起拍DV, 我真系幾有SENSE 架.
JOJO, 你仲記得我們在戲變的大戲嗎? 角色, 服裝, 台詞, 自己唸晒...
星期三時, 同公司一班 Service & courtesy 參賽同事玩小拍2分鐘比賽...
我當然好有信心啦. 無論角色分配, 攞境地點, 角度. 我那組輕輕勝出 !
得了這盒令人開心的金莎. 同事們, 我們沒有獨吞, 存起來, 留待下星期三分享呢!

令我回想你朋友D 你的說話.

影相我都十分喜愛呀, 不太喜歡拍風景, 我喜歡拍人多點, 最喜歡不經意那種.

我這一刻突然想帶著DV 跟你們拍片呢. 因為我的朋友全部都是藝員訓練班出身. 好好戲架 !

6 comments:

梁巔巔 said...

23號拍番輯

Ruth Tam said...

I really want to learn acting. Will do it when I have time. Probably during the break between the MBA and DBA class.

Extraordinary Life 翠斯 said...

Hey, I would like learn acting too.. as I have some holiday on Aug.. so could u provide me the Jazz class link again? sorry that i lost it ...:P

Anonymous said...

自己發電 苦榮/小苦妹/許志安/陳慧琳/谷德昭

曲:Jerry Lee 詞: 芝see菇bi

Kelly: 天氣忽冷 天氣好 天氣差
    雪落雨後約定你收購雪花
苦榮: 哎 Hallelujah 生意好 生意差
    也共你麵店內 'own' 菜搭豬扒
小苦妹:成日冇玩 洗碗執檯只得我
安仔: 即使出名生菜豬腸有沙
    這麵店料理溫馨感最到家
苦佬: 專注咀嚼一碗粗粗喳?
    每日渴望甘苦笑喊也消化
小苦妹:我係一個好可憐o既細路女
苦榮: 唉!好難撈呀!呢行 真係 …
* 合唱: 係發電機 勁照自己 
      以熱能照遍整個你
      讓我彈起 不怕跌落o黎 
      跌落黎就當作小驚喜
      自創特技 飛高過飛機 
      都唱 (痴線!)
      我要共世界嬉戲 *

小苦妹:咪先咪先
Kelly: 係發電機
苦榮: 北漏度拉
Kelly: 以熱能照遍整個你 讓我彈起 
苦榮: 唉!宮女多詭秘 夠大能自發功堅到「秘」

Ruth Tam said...

I have sent the links to you from office. Did you receive them?

Ruth Tam said...

I resent them from office but guess you didn't receive them as there's no reply from you.

http://www.hkticketing.com/eng/

http://www.hkapa.edu/