October 17, 2006

Hello?您在家嗎?

我好鐘意尖屎這篇分享........ "Hello?您在家嗎? "

http://jamesentiment.blogspot.com/2006/09/hello_28.html

我都知自己屋企大概有D乜既....

但係, 都只是大概咯...哈哈.

我都要比心機收拾一下自己個屋企咯...

仲有, 尖屎, 我都有用開"覺知" 呢個牌子既燈架, 幾好用咯喎 !

3 comments:

JameSentiment said...

Hey Tracy! 您可以試從生活工作中的舉動先培飬自己的覺知,試從一些習慣先著手。

例如:您刷牙,差不多變了每日指定動作;而下次您刷牙試仔細觀察一下自己刷牙的動作,左、右、上、下…每天就只是一直觀察,觀察自己一些平時很機械式的行為,目的是從中先讓您習慣去用您那覺知的燈,這是個開始。

您有興趣下次見面再仔細詳談^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

多謝, 尖屎介紹"覺知"燈的用法.

有呀, 可是沒有你說的那樣細緻...

例如我會想, 為什麼我會: 又遲到, 頭痛, 唔想接電話, 開心, 緊張, 唔開心..

你敎的, 我會留意去試下... 下次與你分享... !!

JameSentiment said...

重點正正是不要用頭腦去想;不要用理性去問why。要的只是去觀察,很中立又不下判斷的觀照自己。