December 27, 2006

Lonely Christmas .............................................



在 BOXING DAY 的晚上, 偶然在YOU TUBE 碰到這個MV
EASON 歌聲無得輸. 重覆停留在這首歌幾次

今年的CHRISTMAS 似是豐富, 像是開心, 節目不乏...
可是像MV女角, 在呼聲人群中, 仍有一陣陣寂寞...

在半夜回程的士路上仍會唉聲嘆氣.

我跟您說:Merry Christmas.
可是你聽到嗎?

10 comments:

Anonymous said...

平安夜send sms比你都冇覆,
以為你失左蹤添,
原來心情唔好......

Extraordinary Life 翠斯 said...

I LOVE FOREVER KAIYE!!!

遣憾永隨...

今天因台灣地震, 不能CHECK EMAIL.. 很痛苦... REFRESH 了幾萬次, 還以為電腦壞了.. 原來不能上MSN 的子曰是那麼痛苦.LONELY..

幸好在這裡BLOG 中仍能與你們KEEP LOVING....

KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS U GUY

程霜 said...

雖然未能第一時間聽到,因為妳實在講得很輕聲;但妳的心情,卻完完全全感受得到......

寂寞如風,來去不定;
活在當下,自見天晴。

Anonymous said...

你都好呀,上到自己個blog,我用msn space,咩都上唔到,朋友用xanga又係咁,慘到爆,悶到嘔呀!!!
聖誕唔開心咪除夕再黎過囉!

Ruth Tam said...

Happy New Year!

Extraordinary Life 翠斯 said...

Couldn't conneted my email a/c yet..我無耐性, 等唔到啦!!

So Pls you guys dont mind I LOUDLY say : "Happy New Year To U" here!!!!!! ))))))))))))))))))))

happy to 程霜大王, 巔巔, 愛美, RUTH, BEEEE, 風信子, CARRIE!, mad dog, Kaiye, Jojo, 小moon, 志強, 偉強, Po leung Kuk 1983 飲醉酒同學, VIVI CAROL, 尖屎, Alson, 2007 新娘子 Cindy...... 其他唔會漏,全部在翠斯心中.

快D留言,不能MSN 好慘呀!

程霜 said...

果然喺 Natural High 族的族長.......
"10-4" 收到 Over!
祝願大家快樂新年、喪玩除夕、人生經驗倍增,心境永遠青春。酒氣長存,詳飲長有!

MV女角只是導演虛構,現實(但願)並非如此。
"Roger Out!"

PS: should be "connected" -
(錯字特工執勤中)

Extraordinary Life 翠斯 said...

Yeah! Sir,... understand !


Happy can ONLINE normally again!

ChecheBee said...

雖然寂寞, 也要快樂!!

dun think, just go,
IN THE MOMENT!

Hyacinthus said...

Tracy, HaPPy NeW YeAr! :)