February 15, 2007

我愛爸爸媽媽...

除了返鄉下, 其實真的沒試過和爸媽一起去過旅行.

真的.... 今天才醒覺.

這樣更加慶幸在星期五放假那天, 天造地.
爸, 媽, 妹妹, Gordon, 一起飲下午茶
因知道爸媽二十多年都沒有到過澳門.. 他們恨到不得了

於是, 就算是下午四時都提出 "如果我們現在去澳門好唔好呢?"
以我爸爸平日足不出門, 怕麻煩都立即回應 "去咪去咯!"
我媽媽還說 "玩通宵回來都不怕, 省酒店嗎 !"

大家咁支持, 我把預備好的團費, 爸媽每人三張金牛.................
不用說, 笑到見牙不見眼... ...

嘩.......................... 全部人都同我顛.

因為時間有限. 好在余生出車出力飛車去上環, 立即坐船
我見到爸爸與Gordon突意坐窗口位
見到他們開心, 我都好開心

行程緊密

6:30PM 到澳門. 即去遊覽塔 --> 大三巴 --> 陸軍俱樂部 (晚餐 - 爸爸請!) --> 金沙賭場 --> 漁人碼頭 --> 漁人碼頭的小型賭場

因為五歲的Gordon不能進賭場, 我們輪流在 Open Louge 陪 Gordon 打 NDS 機...
成晚 Gordon 最抵得唸, 因為他應該是最悶那個, 可是他整晚沒有發過脾氣..

唉.. 上次在金沙贏的錢.. 今次比番晒澳門.. "赤"死余生....
爸爸手持一千玩左成晚大小.
妹妹同男友仔好叻!! 贏了1400 ...

好啦. 玩到1:00AM 要走了....
去到碼頭個個爭住比船飛錢.. 少見.
嘩.. 余生輸錢. 為免他更肉"赤"
取車時, 我和爸爸籌褀解決那三百幾蚊的停車場費...

場面好好笑..
Gordon 禁不住要睡了..zzzzzzzzzZZ

上環去青衣, 青衣再去藍田.
你陪我玩, 又沒有怨言.

最抵錫一定是您了!
媽咪 & GORDON

5 comments:

xiao zhu said...

可以和父母一起去旅行,羨慕! ^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

是呀, 雖然不是坐飛機那種.

已經成全了我從少到大的心願了.

可是我大弟弟還未試過呢... 原本他都有份去的, 因為他生日. 但他要上班咯.

希望不久將來可以一家人坐飛機去真正的旅行, 吃喝玩樂一番..

Ruth Tam said...

So good!

Anonymous said...

你真乖女, 抵讚!! 我家就在澳門, 下次一齊去啦! ;)

Extraordinary Life 翠斯 said...

To: Cindy

好呀, 我地一齊去玩呀!

喂, 下個星期五食反得唔得呀> ?