May 22, 2007

跑步

我記得我經常說. 運動中. 我最討厭跑步. 尤其跑街....

由上個星期開始, 連續跑了幾個跑上, 我竟然熱愛上.......
原來穿對適合跑步的運動鞋是 "重點"

嘩.... 越跑越輕鬆... 好 free, 好似 "踩" 住 "舊雲" 跑這樣 free.

每次跑45分鐘左右
已渾身是汗
好滿足
這樣比yoga更吸引
可是我簽了一年 pure yoga 約. 為了不要浪費. 都是勤力點吧!

這個我... 又不敵新鮮感了...........

快點陽光普照啦!
膚色不夠黑呀!

好似相中美腿女郎就差不多啦!

6 comments:

Anonymous said...

我都好怕跑步,不如一齊玩風帆啦!!!

Mona said...

你又要曬黑呀!宜家咪靚攞。

Extraordinary Life 翠斯 said...

你放心, 過多一排我又雖要轉興趣喇!

七月頭我去日本, 甘比.. 有咩要買呢

本書仲未睇晒.
因為睇到戲玉啦.

"付於心" 話同佢結婚喎..
睇到我心都突晒. 差啲暈左.
唔知真定假.
好似我自己系主角"承鈺", 唔系好相信
要冷靜下....
唔敢睇住.
我今次好鬼投入添..

甘比無介紹錯

Extraordinary Life 翠斯 said...

Mona,

我又唔系您要KEEP 住結婚
我有乜所謂
我連對住自己都會悶
唔變我會死

Anonymous said...

嘩!!咁開心去日本,你可以瘋狂shopping囉

呢本書真係正,每次睇都會死追個結局

Anonymous said...

Hey Tracy
終於有時間睇你個blog啦
最近電腦未安裝服務,遲遲都覆唔到你
6月8號要返工, 6月9號要做姊妹
來唔到當義工啦
但我有時間一定會再做架
好開心你有新活動~~~跑步
跑步真的好正
我也愛上它
有機會一齊去馬拉松丫
keep in touch
once again