June 16, 2007

new short cut , just today


21 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

圓碌碌.

乜咁似 MICHAEL 同學個髮型既?

xiao zhu said...

好清爽呀!^^

Ruth Tam said...

New look again?

macy said...

wow! 美人!

Extraordinary Life 翠斯 said...

小豬, RUTH, MACY,

唔, 一啲都唔美人.. 爽爽地啫.
而家唔賣色, 賣笑咋.

好開心, 吸引到你地來也!!
你們好嗎?

不如年尾來個2007 BLOG 友團年吧.
(趁程霜回來!) 最少兩圍 !

好喎. LDD 你失左踪呀? 好主意嗎?

Mona said...

咦...有點sammi feel嘅

ChecheBee said...

靚~ ^^

Anonymous said...

你上癮啦, 越剪越短, 我鍾意. 好襯你,超爽!! 諗返...長髮嘅你,反而格格不入 :p

Extraordinary Life 翠斯 said...

Mona, Chechebee,

爽呢! 我鐘意!

CINDY,

系呀, 我都有同感, 前兩天找到以前匯豐時的OL 相, 嘩, 自己都唔認得以為邊個同事... 過兩日SHOW 上BLOG 比你睇睇..

Anonymous said...

你個髮型真係正....夠爽

Anonymous said...

Cool!!!!I want to get a new one!!!

Anonymous said...

超爽!好有夏天feel..特別襯你

Anonymous said...

超襯妳呀...好睇..
我鍾意你既NAIL ART...^0^

幾時有空再聚呀?
MISS YOU & CINDY呀!!

Anonymous said...

嘩!!D音比狗咬咁bor正呀,我都剪短晒呀,超爽呀!!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

唉... 今天考完試, 才鬆一口氣.
先回覆你們 !

Jessie, Moon...

系呀, 幾好架..

Candy..

系咯, 要聚聚啦... 成三個月無見啦..
好吧, SEND 個期比你地先..


甘比....

你講得ARM. 呢種."比狗咬既音" 我恨剪好耐啦.. 好鬼死開心... 無野阻住個頭好正,
爽到爆. 洗完頭, 5分鐘就自己乾晒~~

你都CUT 左? 我想睇睇下... SEND TO ME ? OR post in friendstar ?

Anonymous said...

friendster度都有呀,冬菇頭呀,不過已經唔update勒,我剛剛又剪左一個星期呀,依家都似似地你個頭呀,我影左放上friendster比你睇呀,我同你都係怕悶人呀,hahah...

Extraordinary Life 翠斯 said...

甘心..

系喎.. 我都系鐘意你短髮多D, 型好多!

快D UPLOAD 新個D呀.. 我都晒到黑猛猛.. 同你望落去都幾似!

macy said...

美人,

sorry! 我剛剛才看到你曾留言給我, 請見我的回答. (雖然遲了很多 ^_~)
http://mmox.blogspot.com/2007/05/lush.html

cheers!!

月門 said...

路過.
我住長安! 也喜歡 Natalie Portman!

Extraordinary Life 翠斯 said...

"閒人"

嘩, 你咁都撞倒黎呢度.

"五三零 是我的目標 一 是我的夢想 "

點解呀? and what are u seeking for ?

我呢個閒人都好好奇. 有緣再留言吧.

Extraordinary Life 翠斯 said...

各位.. 我都對我既惰性十分看不過眼.

今晚開始過!