August 6, 2007

2007 溫馨的 723












今年真是溫馨的一年
因為識認了三位新朋友
由同事成為朋友.... 好快咁又進展成為交心朋友

Tyra 傻豬送的耳環, 個個見到都問邊度買. 我話: 我好朋友送咯, 無得買!
大肚準媽媽 Innis 送的當然名氣 dior la ! 淨影個盒都和你一樣高貴 !
Anita, 有時都不明白.. 你對我太好了, 難得一天放假都抽空和我食 lunch,
爭住請, 又要送 jewel brush set 給我.
好彩, 我這個懶人都旱有地為你 "hand made" 了一個 tote bag.
多個小時給你一針一線造起這個你曾經經過 Lcx 時
說過喜歡的 大頭妹 公仔! )
本人要推介所有女仔朋友參加, 這個非常有 heart 的創辦人 Prudence Mak.
從大家一邊一針一縫之間的談話, 感受到她放棄商業設計公司 designer一職,
至現在隨心把有 heart 作品教授予他人的滿足感及歡欣.
創作及手作仔可以冶療心靈..... 幾個小時候的作品... 雖然不美.. 卻已充滿生命力!
anita 恭喜你可以過值得過的生活 !

另一個大驚喜... 就是 GODIVA 朱古力 !
監介的一天, 原本想申請請同事食餅, 誰不知... 要你破費,
其實到現在我懷疑你是否不好意思才送.. ... ..
因為我太過直接了 !
而我又給你嚇呆!
你嘻戲的問我 "開唔開心呀" "係咪好感動呢!"
你平時是 cool cool, 突然間 warm 起來, 一下子不懂回應 !?
hehe... 因為這盒 GODIVA 令我這個生日開心 x 10 興奮 !
因為我相信緣份
我見你現在笑口常開--- 靚女幾多!
我真是打從心裡為你開心
公還公 私還私
工作上和平時沒樣 只會做得更好
乜我講野好怪咩 !?
不是怪...... 是直接 !
時間無多..... 沒有多餘的氣講癈話
講重點, 講白啲........ 不能失真!
還有多謝 卡兒, 小方, Stephen bb, 羅強0701 的再續生日會.
是卡兒令我生日會 extend 多一星期, 去就三四個人,
到時她又週圍告訴人"我個friend生日 !" 令到無party 都變成 大party
卡兒你好傻呀!
真是明白真正的感情是包括反思及包容. 失去過大家才會珍惜.
我絶對相信其他的感情可以過之而無不及過...... 所謂令人瘋顛的 "愛情"
可以比愛情更深更濃厚
亦可無條件 及不雖要佔有
以上是 2007 723 的得著.
2006 723 既陳翠茜 的生日片段 <== 當年還記下小二的初戀情人......


一年之嗎, 怎麼會有陌生的感覺.
除了陌生, 還有..... 哝..... L => XL ! 了一個碼啦 !!!!
算.... 福氣罷呢 !

2 comments:

月門 said...

盒朱古力好靚啊...! 不過你隻左手...都幾高難度!
見你咁 Happy, 祝你多次生日快樂, 心想事成.

Extraordinary Life 翠斯 said...

月門,
一日都系我懶, 咁耐仲寫緊生日既野,
唔好意思, 仲要人同我講生日快樂..

月門你太客氣啦, 我唔POST 又怕我忘記, 又怕我喜歡既人唔知道.

月門友, 你最近又如何呀, 我淨系知你鐘意買下股票咁, 其他乜都唔知, 不如講下呀!