December 20, 2007

man yee 準媽媽 送的禮物


星期一約了man yee 食午飯

真系唔好意思, 要你大肚婆由佐敦坐車黎同我食飯 :p

最近"和民"成為我 lunch 既飯堂, 平靜正, 一定有位又清靜 ! good

一坐低, 呢位禮物小姐已經送上讓我驚喜的禮物 !

我最近母性大發,常和身邊朋友說要做媽媽,及取做媽媽貼士。

呢位好朋友man yee 準媽媽即由msn 傳送一系列網址給我.

這次的禮物好好笑....

1) manyee 一年前的結婚dvd, 我是當天的mc. 你知道嗎, manyee 我看了兩次都笑到肚痛!! 你個婚宴真系我最近去咁多個最成功, 成場氣氛最好的一個 ! as you said "good show" !

2) 因為manyee 準媽媽日近親身為市面上的嬰兒lotion 做測試, 把你最近覺得最好最易吸收的 "johonsons baby - soothing naturals" 系列的 "nourishing lotion" 送給我, 還給它一條很美的綠色絲帶... 美極.. 加上我最近又喜愛了綠色. 回家試後感: 正! 好清香, 好爽, 好滑, 不油, 不沾! 好推介... innis 媽媽你都買番支啦!

3) 一支 LIERAC 肚紋膏 ! (我都未有BB !) 你送俾我個陣系好淡然話 "呢支肚紋膏比你試下, 幾好架." 我個反應呆左 ==" 我都未有BB,,, 點試...呀!?!??!" manyee 依然無乜反應話 "你到時試下咯. 真系幾好架......記住每日搽兩次, 早晚各一次..... 唔會痕架.... "

你話, 我呢個朋友仔幾抵錫..... 當其他人仲好懷疑緊翠斯今次堅定流既時候, manyee 已亳無疑問完全奉獻 ! I LOVE YOU ar manyee !

我會對呢支肚紋膏珍而重之... !

13 comments:

Mona said...

無錯仍在懷疑你,咁你做咗人未吖?

Anonymous said...

hahha... 可能我呢排母性大發... 好想身邊D人都有BB... 有得分享下心得MA... 聽見你想有BB,, 我仲唔足住你唔放咩.. HAHA...
好多資料都在網上找的,, 可能我天生就是一個師奶(叻師奶O個隻!).. 我好LIKE買野前會左睇右睇,, 會做好多RESEARCH, 比較功能, 價錢, 有無需要LA.. 我唔想買左之後後悔, 唔想放一樣無用的東西在家, 更加唔想浪費金錢. 但做這樣東西是很費神 & waste time, 如果未經過訓練,, 千其唔好試, & 一但投入便很難抽身了! HAHA...
我仲有一枝肚紋膏SAMPLE,, 唔知下一位會到邊個呢... 手快有手慢無..

Extraordinary Life 翠斯 said...

MONA, 你懷疑系對既, 不過我對自己既懷疑已經無晒... 開得工架啦.

而家都系鐘意玩, 但唔系以前個種心態, 唔同晒.

MANYEE...
呢樣RESEARCH 精神唔夠你勁, 我都系LAZY 鐘意問人多過自己搵料... 我第時都系問你咋... 喂. 食葉酸好嗎? 我有無問過你呢? D 人話食定葉酸, 對胎兒腦部發展會好好多, 例如對胎兒頭骨發育好.

我唸住去買來食.

Anonymous said...

食葉酸,, 好架,,我睇過有D書,佢話懷孕前吸收多些葉酸是好的, 有助BB的腦部發展.. BUT 個人認為平日吃多少少就夠了, 吃新鮮的比較好, e.g. 深綠色的菜, 三文魚也很多葉酸GA, 橙也有. 所以均衡飲食便可以了, 不須太刻意. 順其自然.. 唔好太緊張!!

Anonymous said...

開得工就快d開工啦!有BB又唔一定要結婚,唔好考慮,睇到你話有興趣真係好興奮,你既BB一定好得意好可愛.....一定支持!

Extraordinary Life 翠斯 said...

小MOON,

嘩, 你蒲頭啦!

"有BB又唔一定要結婚"
<--做乜啫, 家陣邊個話介意呀?
我個計劃系生左先肯結婚喎.

你好明顯無睇我個BLOG 好耐啦.

咁你個單呢, 邊日結婚呀? 系咪唔想請我地呀! 死婆....

joeywan109 said...

tracy小姐真嫁?
咁你想生仔定生女呀?
如果生仔嘅話個樣似你我覺得好搞笑!等我想像下先....
如果生女好似你咁靚,就真係good呀!
長大後我一定提名佢撰港姐吖...

xiao zhu said...

Tracy,感受到你嘅開心呀。

Merry Christmas!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

JOEY,

我頂! 又唔見你前幾年提明我選港姐!


XIAO ZHU..

嘿嚜.... 我系咁講想生B, 真系唔知醜 :P

i wish you Merry Christmas !

hey, i've met 風信子, 愛美, 程霜, CARRIE yesterday .. great Blogger gathering 2007.

macy said...

Tracy,

SORRY 我遲到.

我是個很理智的人,如果你說想有BB,我會先叫你想清楚,計劃好自己的人生,除了PLAN A, 並且預算PLAN B, 這方面,我想每個人的考慮都有點不同,通常都是從經濟,心理,兩人的感情穩定性,兩人對孩子的喜愛程度,兩人對孩子及對方的責任感,生理狀況去考慮,我的說法並不一定是你要有一千几佰萬才生得BB,而是要做定心理準備,因為呢個'遊戲'一開始左,就唔可以番轉頭架啦.同養寵物差不多,都係需要停一停,諗一諗架.你可以聽聽身邊有孩子的人的意見及心得,必要包括不同年紀的孩子喎,因為一開始孩子還小,爸爸媽媽們都很興奮,一定會給你很正面的意見,如果孩子再大一點時,他們會告訴你更多.

只要你MAKE SURE自己有心理準備,便可以多找資料,現在的網站如家計會,都很不錯,但要小心一些如babykingdom及haomama的forum意見,未必正確,但也可作參考用.(我想你的朋友也有一大堆網址給你咯)
http://www.breastfeeding.org.hk/
http://www.famplan.org.hk/
http://vschen.com/read-4.html (這個雖是台灣的網站,但這個媽媽的筆記真是超詳細,她的孩子已經6歲及3歲啦)

我建議你與男友先作懷孕前檢查,在家計會及婦科都有做,當然家計會會較平,而且有一個講座,會給你更真實及正確的資料.作檢查,除了可以驗驗乙型肝炎抗原,德國麻疹抗體,精子化驗等外,還可驗查一些可遺傳的類猴型Rh(D)因子等,對孩子的健康非常重要.

之後梗係可以開工,咁生仔定生女,其實都唔到我地選擇,但係坊間都有很多資料,eg.食d咩,邊日開工,咩姿勢,都可以試試,但不要祈望太高吖,始於都係由天定既.

你仲有咩問題,可以再問我架.

Extraordinary Life 翠斯 said...

哎喲....

感動極, MACY....

我們都有唸過去家計會參加一些計劃.

你講得無錯, 我朋友有貓仔找主人, 我雖然超愛貓, 但.. 那個責任.. 我想集中在未來下一代先.

我看著我妹妹的GORDON成長, 不經不覺快六歲了....

我把他亦當作自己的... 我想生小孩的一千個理由當中其中一個理由是為了GORDON.

我太愛孩子了!

想著GORDON 前天吃冬至飯時, 把我抱得緊緊的, 吻貼著我臉時... 真的溫暖得想哭出來!

這就是孩子的影響力.

macy said...

Tracy

我都覺得孩子很懂得氹人歡喜,不一定有目的,而是他們都很聰明,很精靈,比起上几代,他們都很會表達自己,讓大人都很煱心,覺得很貼心.

那天朋友跟我說,他的大女兒唱容祖兒的'望著你講,這三個字,溶於水的三個字...'成首唱晒,冧到我朋友死死下.

那天我的孩子跟我說,要快點長大,煮飯給我吃.

呵呵! 他們是天使魔鬼混合體.

Extraordinary Life 翠斯 said...

MACY

"望著你講,這三個字,溶於水的三個字..."
呢首歌我好鐘意架!
如果得滿月酒必唱必播! (唸埋架啦)

哎喲...煮飯呀! 很可愛呢..

冧晒 !