May 23, 2009

i love my blog !

自從有了 facebook 後, 我都給 facebook 吸引去了, 一日browse十幾次 (我相信有可能有時是幾十次 ), 忘著在相片留 comments... 回覆 comments... upload 相機內所有的相.... change profile photo.... 及更新自己的 status.... etc ! 老實說, 我廷愛 facebook 的, 讓我們變得近了, 就算很不熟的都變得對你了解多點.

可惜, 我就此就對我的 blog 冷淡了 ! 懶得update 日誌, 就算都是草草了事加插幾句連環圖便當上幾個月的 update.. 今天想起這個地方, 我覺得我好衰....... 所以我決定 要 relight it !

BB 又生過了, 對人生當然又有了更不同的看法, 所以都順手 update 了個 profile :

- 2008年更為自己的家庭添上一份大禮~~ 我和老公的寶貝 ~ 余靜

- 成為余太之後, 煮食成為我重大既任務, 我有目標架 ! "要老公愛回家吃飯 !"
中西日都研究, 而我的小小 talent 都燃點起來 !

- 夢想可以同女兒一起 "四手聯彈" , 成三十歲人才跑去學琴, 才知自己手指硬得很, 反應還很遲鈍添 !

- 國畫, 沒想過一學便愛上, 最喜愛就是它有 "意筆" , "似是疑非" 就是那感覺 ! (現在書法都想學呢 !)


但是還逃不了 facebook 怪獸的手, 不要看短短這一篇, 其實我己經分開寫了好幾天了 !! 真系無用 ! 太多 facebook 要 respond 啦 !!


還有很多事情想和大家分享 (怕自己無記性已經寫下一張list 了 !!!!!)
我真系要比心機擺脫 facebook ..........



芭蕉樹 茅屋 流水 雨中
淒迷


第一幅覺得自己接受的功課
我想我會表起掛在家中

8 comments:

xiao zhu said...

余太而家嘅生活真係又sweet又充實喎!^_^

Anonymous said...

我支持你呀!
我有成日睇你個blog架!

WINNIE said...

我支持你呀!
我有成日睇你個blog架!

JSN said...

我都諗住三十歲人去學跳舞架!
有心怕咩遲呀^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

JSN, 系咪著番個件銀色tube top 去跳舞先 ! 你想學咩dance 呀 ?

梁巔巔 said...

i. 有天份喎!

ii. 仲以為妳唔記得咗自己有個 Blog 嘅 tim!

Mona said...

你就好啦有空閒學國晝,學彈琴,學書法,又可陪養氣質....尼d咪闊太生活囉!!

Teresa said...

你好,請問你在邊度學國畫? 因為太多地方有得學,唔知報邊間好。
唔該晒 :)