June 7, 2011

Borsch soup - Open your hot day appetitie !!



太悶熱的天氣,弄到我悶悶不樂,胃口反倒,行動緩慢。


要DIY個 羅宋湯 來開一下胃口!


因為突然好想食,好快刀快切將所有蔬菜切細,放入一大煲滾水中,(基本上所有你喜歡的菜都可以放)-->


重點:


加2罐 茄膏 (如LIKE 酸者, 可加多1-2罐)

加 1 罐 牛尾湯 (懶人做法,有心者可加新鮮牛腩,加左好味好多)


加2-3條 小辣椒 (啫辣者可下多,今次因為可以比埋2個小朋友食,所以我無落)


滾到啲菜林晒,可以熄火。


正。。。。。余靜余願 食很好開心,佢地好鐘意入面既紅蘿白&薯仔 (薯仔今次我用左惠康既焗薯,原來同街市個啲唔同,好粉好有薯味,小朋友好鐘意)


我啫辣之人,一定狂落 "Tabasco" ,又辣又酸。 開晒胃口。


而家我要D好開胃既餐單。大家有無分享呀!?

No comments: