April 12, 2006

為食大王

愛美, 愛美!
果然同道為食中人,我今天放假都特意跑去銅鑼灣品嘗"美味廚"的排骨菜飯作午餐....我今天還跟男友研究,為什麼這裡的豬扒可以那麼利害? 炸粉加了糖? ...
愛美, 你說起痣來,我本來都有顆八婆痣啊!可是在我出來社會前已把它打掉!!唔通...#3共通點都是:有痣及為食?因為我都是--大為食王--

(我最近都認識了一位零食大王...可是男人來啊 ! 他還很自豪地介紹自己! 零食大王又靚仔, 又唔會持住靚仔. 從你口中講出來, 寧舍可愛! 真是我每天上班的冰淇淋. 希望你唔好介意呢!)

但是...最近不能忍受自己的身型, 130LB coming,,,,,,,,,, 我要服食減肥藥把我的食慾神經控制一下..

嘿..小背心讓著要出動, 鬼叫我係#3咩...!

4 comments:

愛美 said...

喂喂! 翠斯:
想靚的話, 千萬不要吃減肥藥呀!
它會令你憔悴, 心跳, 頭暈, 情緒低落...
人不靚靚, 做工不叻叻, 幾唔抵!
不如多做運動, 多吃清淡食物 (我有架!)
或者我地下次出黎,
先去整個美味廚排骨菜飯套餐(跟酸辣湯的),
再到維園散步, 行到天后食甜品啦!
咁咪唔怕肥lor, 重會好fit tim! @_<

Ruth Tam said...

Don't take those 減肥藥. Exactly like what Amy said. Many side effects. Doesn't worth.

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»