June 22, 2006

老友記..... 行唔行山呢?

喂喂......... Calling ..Calling...

老友記, 銀河BLOG 友,
行山終於有日期啦.....
我真好想見到你地
我好友外遊發燒友--尖屎--做 leader
我就做 ---- aSSIstanT 阻住晒 LeAder

YEAH !

去 東龍洲 / 島 .......哝?? 尖屎 ....... 究竟系洲定島呀?

地圖 (20號) 尖屎話 easy walk 和 nice view.

日 期 : 7 月 2 日 (星期日)
時間地點 :下個星期再定

快 D 留名. 留名啦.

Sonia, Evan, LDD, Ruth sister, Amy Amy........... 重點想你地去.

但系..........如果你地個個都好忙, 唔得閒去既話... .... ... ...我兩三人個都堅持照去........既..(低兩個音)......

Waiting U guys reply.. !!

10 comments:

梁巔巔 said...

"我就做 ---- aSSIstanT 阻住晒 LeAder"

@_@

妳得唔得?!

梁巔巔 said...

"去 東龍洲 / 島 .......哝?? 尖屎 ....... 究竟系洲定島呀?"

即係邊度? :)

愛美 said...

Hihi Tracy,
近期好忙, 只能於8月份再抽空行山,
跟James 說了安排8月7日,
你地下星期映D靚相比我欣賞下啦!
另外, 7月中約出來飲野, 祝你又大一歲啦!
^^
Amy

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD..

系清水灣附近, 我有個地圖PROVIDE 埋.. 你睇下先呀, 考慮下好喎.

AT LEAST, i can be a FUNNY leader! :P

AMY AMY.

知道, 我知你忙的.. 8月再行無有怕.

嘿...你真SWEET..啫...記得人地生日...

U care take la. Take more rest!!

JameSentiment said...

其實正式叫東龍洲,而東龍洲係個小島,所以doesn't matter la,依家差不多所有人都叫東龍島^^

東龍洲唔係好大,山又唔高,行起上黎唔會辛苦,環島行風景應該唔錯,我未去過所以想去行下。
下面係介紹:
http://www.waying.edu.hk/wyl/hiking/route/980104.html

Extraordinary Life 翠斯 said...

hehe..haha...

尖屎,

多謝你既專業資料提供. 正想找你..因為朋友..梁顛顛..自發育後未試過行山類似活動.所以請你代答以下問題好嗎? :---

1) 要帶幾支水嗎? 定系要揹個有水喉個種背囊呢?

2) 要帶 行山竹, 篤篤下嗎?

3) 仲有其他準備嗎?

好緊張呀..

Extraordinary Life 翠斯 said...

今日好開心呀.. 有好多好友回覆詢問有關行山事宜.

好勁呀,

今日首先有. 郭富城樣既 AH TAN 一口應承左要去, 因為AR TAN 系OUTDOOR 怪. 佢不知幾開心..

你地都積極D 去呀..咁健康. 玩下啦.
一定好開心, 好有義意架.

愛美 said...

不如去東龍會打跆拳啦!
有靚仔Law Sir! heheheeeee
^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

愛美..

系喎...差D 唔記得跆拳 LAW SIR..

her..she..t.!
her..she..t.!

我仲記得我MBA同張慧慈對打架...
我打到腳都腫.行唔到.哈.仲同佢傾左成晚通霄添呀.

唸番個陣時幾BB. 好似腦旬未生埋咁.

好回味個七日. 正

JameSentiment said...

緊張?!東龍條路應係好易行呀~
香港人,放鬆d啦^^

1)島上有間士多有野賣,水同食物唔駛擔心,當然您喜歡自備都ok,1~2 litres應該夠,視乎個人,至於果種有水喉個種背囊型水袋幾正架,載到幾litres水,舊幾水有一個又唔算貴,唯一缺點係唔入得熱水。

2)行山手杖方面,有時如果揹住好重背囊或者路長又途崎、要落山等,有枝手杖可以多個重心就好好用。其次視乎個人喜好,有時有枝野揸下手都有d安全感^^去東龍路應晤算難行,手扙可有可冇吧。
如果想買行山手扙,建議去鴨寮街買,二十幾蚊就有枝,我果枝用幾年都ok,扺玩至極!

3)其次~
~盡量唔好用手抽袋,揹個背囊舒服好多;
~如果怕曬記住帶防曬用具,帽同太陽油等;
~記住著舒服o既運動鞋或行山鞋;
~可帶條毛巾抹下汗,喜歡亦可以帶多件衫換
~指南針地圖急救我有就ok啦!