June 26, 2006

咪旭 ! 甘比莉 !

今天陽光普照, 和成家人去西貢半月灣游水.... 竟然比我在"BOP BOP 仔" 見到..甘比... 你(莉)!

好開心呀, 我們原來自上次在 UCC 見面後, 有三年沒見過了, 好像連電話都沒通過似的. 可是我有不斷和你 email 聯絡上呢, 雖然你是二十次才有一次(一句) 的回覆. 你是我在 HSXC 工作時的又型又靚又正的上司. 我很喜愛你, 你知道麼 !!! 那時, 大由, 中由, 細由. 我好記得呵.

你在我心目中都是永遠那麼 TOUGH. 知你最近去學風帆, 勁, 女中豪傑. 你一向都不是"扮野" 的那種 "靚女". I like it !

比莉.. 其實我今天想飛撲攬住你的... 可是, 我害羞啊.
你多點跟我聯絡啊.. 我有MSN 的呀.










你看你.. !! ? 永遠都咁 fit 既? 點解我永遠都咁 fat 既 ? chair.........................

4 comments:

梁巔巔 said...

點解我永遠都咁 fat 既 ?

....... 真係好似 _ 咗啲~

但仍然係靚嘅~

Extraordinary Life 翠斯 said...

aiyo,.

I sometimes fat, sometimes ho fat..

very poor ar. but get to used to be a fat mui lor.

So i have to do more exercise to lose fat la.

okay, swimming tomolo again.

Ruth Tam said...

You don't look fat in photo.

biLLybaLa said...

妤幾時出嚟