November 7, 2006

開心到 * 爆 * 既 十一月

10 月28 日 ............ David Ki 偶像生日快樂 ! 沒有到你的生日會.. 原來你是個小氣鬼 !

11 月 1 日 .............. Andy Choi 結婚快樂 ! 新娘子好靚女呀, 你的細心好感動 ! 多謝您的邀請.

11 月 2 日 .............. 陳明明 & 舒舒 新婚快樂 ! 兩口子, 幸福到漏 ! 多謝給了我們一班同學仔溫馨一番 ! 好開心 !

11 月 4 日 .............. 見 Dr. Koo 一晚唔夠, 就 David 你一句 "無 Dr. 就無今日既我 ! " 我就心軟晒要支持同學會開幕晚宴了 ! 好開心見到魔術師 Garry 的精彩表演 ! 正 ! 好開心, MBA的人龍又出現,,,, 好 High ! 實說, 我真心要多謝 GAIA 所有的人, 對您們..... 只有能說 " 愛, 愛, 愛 晒 你地 !"

............... 晚宴完畢, 都唔想走.... 我同靚靚愛美繼續玩, 第一次同愛美玩, 嘩! 原來愛美你都可以這麼顛呢! 哈哈.. .. .. 高興認識 Elisa, Joe !

成晚好在有 "中 田 應 瘦" 出場, 幾有型呀! 簡真 "Mouth 低噴飯" 個隻 haha..... Elisa, 你笑得不之幾開心添呀! 你, 你, 你, 唔可以咁樣笑人架噃!


............... 愛美... 我相信我一世人跳得最耐, 同最投入都係今次啦 ! 我地好夾呀 ! 巔巔唔洗恨, 我同愛美現在是如此親近, 你點追都追唔到架啦 ! Yeah ! 愛美... 我們除了都是3號 (仲要係靚個種), 獅子座... 之外....還有, 我和你都喜愛"美味廚" 的排骨飯 ! 巔巔, 你死左條心罷 -_-...

I love 愛美, 拖著愛美的手很溫暖咯 ! 雖然和你認識那麼久, 可是從沒有深談過, 我會珍惜今晚 !

愛美, 你回家有沒有試過一邊跳舞, 一邊洗碗呢?
愛美, 你知道麼.. 雖然隔了一天, 今天在公司的音樂下, 禁不著跳舞起來... 噢 ! 我是在工作呢 ! 當晚的興奮還未散退 !

愛美, 有機會的話, SEND 這遍文章給 Elisa 看呀, 我相信她一定笑個不停.

4 comments:

梁巔巔 said...

YOU, GO TO HELL!!!!!!!

"我地好夾呀 !"

妳以為啫~ 食懵妳!!!!!!

"巔巔唔洗恨,"

.... 我駛恨?!?!?!!??!?

"我同愛美現在是如此親近, 你點追都追唔到架啦 !"

><

"YEAH ! 愛美... 我們除了都是3號 (仲要係靚個種),"

冇妳份!

"回家有沒有試過一邊跳舞, 一邊洗碗呢?"

妳黐咗?

"愛美, 你知道麼.. 雖然隔了一天, 今天在公司的音樂下, 禁不著跳舞起來..."

青山 Tel: 2456 7111~ 重複~ 2456 7111

"巔巔, 你死左條心罷 -_-..."

til~

"I love 愛美, 拖著愛美的手很溫暖咯 !"

愛美姐姐)))))))) 行山..... 我好驚, 好怕啊.... 到時拖住我行啦)))))) 唔佳!!!!

姐姐, ~ Heee heeee~

Extraordinary Life 翠斯 said...

嘩! 你地見唔見到呀.. 有人夾酷喎!!

呵, 呵 , 呵!!

愛美我既!

愛美 said...

HIHI TRACY, I LOVE U 2 !!!

那日真係好開心好開心好開心!!!

昨晚再度狂歡, 不過沒有你爭小小lor!

下次我地美味廚完再去HAPPY!

^^

愛美 said...

我send 左你個 blog link 比 David & Eliza, 等佢地回味下!