January 13, 2007

照相館

現時就是利用 BLOG 的時候了, 萬一有乜E 郁, 都有呢D相給大家紀念.
不是我消極, 是我有一天突然問自己 : 其實我趕著寫 Blog 幹嗎?
自己回答 : 寫 Blog , 除了分享自己外, 萬一有事 (touch wood!) 不能再寫下去時,
有這個地方給我活著, comment 繼續延下去...
所以我堅持著這個忠旨, 就算到很懶的時候仍會更新一番.
我這個愛爆光的 3, 絶不會一下子消失於人前啊.

2005 /我工作以久, 最開心的工作地方... 最親切的地方.... 最清醒及成長最快的時段.... 2004 / 忘記了長頭髮的感覺......
2003 / 衰Bee風! 抽水呀.
2003 / 我無嘢叻, 最叻影醜怪相 !
2002 / 無包包面的, 從此難見.
2002 / 中學後, 反而和保記的舊同學更熟 ... 放工, 還要定期約在青衣長發打羽毛球 !
匯豐時期, 當時是最瘦, 瘦到慌, 得 110 LB 咋. 唸起都覺得恐佈.

仲要, 斯文到嘔 .... 死 未 ?

2001/ 當時剛剛興起手機 Camera, 玩得好開心. 還記得當天 Cartier Trinity 指環......

3 comments:

Anonymous said...

好小見你POST咁多相...
原來你個樣都變左D,
以前識你仲有BABY FAT,
而家冇哂lu!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

好朋友真系好朋友..
而家系無晒啲baby fat,
但加左幾倍adult fat 呢...
中學同學見到我, 都懷疑問:Tracy !? 你以前無咁高架, 成個人大份左喎.!?

但高度係一樣, 但LB數就多左幾十LB..

有個細路仔仲話, 近幾年每次見我都變左

真好, 好過整容 !

Anonymous said...

嘩!你以前真係咁瘦架..
真係唔係幾信wow
你雖然比以前fat左D
但係咁先親你..越黎越靚就得啦!