January 13, 2007

好同學結婚 Man Yee & Jacky Wedding ( 27th Dec, 2006 )

好開心呀, 終於有相睇啦 ! 可以話酒逢好友, 開心到嘔!


我們保記八三中學的同學 Man Yee 結婚. Man Yee 為人是我認識當中極好, 這十幾年來從未見過她發脾氣. 她多才多藝, 還記我們以前什麼都是 DIY, 是你啟發我原來所有東西都是可以創作. 以前少女時代好流行找人影 "沙龍", 嘿! 我們成日週圍取角度取影, 計設 post 屎, 接著去晒"soft" , 慳幾多咯. 最佩服就是你連剪髮, 造袗, 造袋, 自制手飾, .. 自愧不如.. 細細個已當你偶像, 我以前唔出聲, 我個陣成日研究你的性格點解咁好 ! 我有向你學習你既 EQ架 ! 真架, 想知, 得閒問我呀! 我可以巨體說明. 您下厨還有一手! 一向講晒, 好學就是你的興趣. 學乜都識. 好叻呀你. Jacky 你有福啦!

因為Man Yee 的受歡迎程度, 我們成班舊同學支持到不得了, 因為是你, 我厚面皮一個月前請定假, 要做當晚司儀, 同老大做 Partner 無難度呀! 我們當晚心情興奮到極, 司儀無 rehersal 過, 因為我有咪就老定. 老大笑我 "未見過咁 hair 既司儀, 乜都話到時就得 !!" 好開心.. 整晚氣氛好好, 各位親戚朋友都好投入, 多謝 "寧波" 親友一齊搞笑搞氣氛. 又有靚仔花仔花女.

個個都乾杯都乾都醉晒, 好玩, 真係未試過去飲去到個場係我地hold晒, 我地不停影相, 好似我地仲開心過人地主人家咁, 痴線架.. cHEUNG hOI kXX 都好笑, 你個晚好好玩呀, 好在全部都好朋友, 渣倫, szeto 飛晒眼鏡都錫住你, 你有褔啦 !

我地玩到唔捨走, 全部親戚走晒... 反而要新娘子在台下問台上既我地 : 喂, 你地走未架 ? 我換袗走啦....... 拜拜! -_- ...... 有無搞錯, 玩到人地都頂我地唔順... =_= 好笑!


睇番啲相, 乜我同你 cHEUNG hOI kXX 玩晒鞋都唔知既? 花仔: 哈里波特, 衛斯理 好得意!

好想日日都有 party 呀, 當晚個個都好真心, 我真系feel 到咩叫做 "友誼永"固""啦! 好實個隻添!

仲有幕後短片花絮 : 呢個犀利啦 ! (賣個關子先 ~~ 大家 keep 住 update 我個 blog 啦! )

喂, PLK83 友仔, 留下言, 記念下呀!

6 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

無癮..............................

Anonymous said...

即到啦! 天才司儀姐姐!

Anonymous said...

其實我地都好想同你聚一聚, 可惜你實在係一個大忙人... 仲有多謝你o個晚精彩表演, 真係令全場氣氛高漲!(令我路人甲都好興奮架!!)得閒抽空見下我地啦! take care!

Anonymous said...

唔好意思呀咁耐先回應到呀,嗰晚真係好好玩好開心,雖然好耐冇見班舊同學,但係佢地全部都好nice,見到Manyee 好幸福我笑容都''登''佢好開心.
我真係好多謝你,冇你我邊有今次機會見到咁多舊同學,你知唔知道你永遠都係我最愛鍚嘅朋友

Extraordinary Life 翠斯 said...

嘩.. 做乜鬼你地突然間個個都咁肉麻既...

~~

不過我又好鬼冧,我又幾鐘意咯...hehe

thank you very much

Anonymous said...

u studied in PLK83? Are u living in the same district or somewhere nearby?...