April 21, 2008

媽媽生日快樂 !


昨天是媽媽的生日, 我可以肯定世上只有 "媽媽" 才會忘記自己的生日, 因為 "媽媽" 們日常生活都已經太 "忘我" 了, 通常要記都是記兒女的生日.
我昨天早上致電爸爸說會晚上回家, 爸爸當然想不起自己太太生日啦,,,,, 跟媽媽今晚帶個蛋榚回來吃飯, 她都是莫明奇妙的問, 是誰的生日? 今天是幾號? 她才想記呢......... 因為我們的GORDON仔是非常十分喜愛 "吹" 生日蛋榚上的 蠟蠋, 媽媽在電話中的回應是, 好野, GORDON 今晚有蠟蠋吹了!
任何時候........都是想著別人呢...........
除了妹妹因為要上班外, 大細佬, 大細佬未來老婆阿B, 細細佬 同我隻佬 都在家吃了一餐 美味 開胃 的溫馨 家庭飯.
晚飯後, 阿B幫手洗碗 (媽咪有講唔該阿B, 我媽咪好有禮貌架.), 跟著 點 蠟蠋, 可愛的GORDON 因為媽媽一口氣把所有蠟蠋吹熄, 他不能吹, 而突然哭起來... 哈哈... 笑得我們 ! 我們當然立刻再燃點過.... 讓GORDON 自己享受過 (小朋友真的很天真可愛!)
見爸爸媽媽兩公婆, 這樣溫馨的一張照片, 我想快點到9月啊....... 那我們家庭會更溫馨, 更熱鬧喎!

6 comments:

Anonymous said...

haha,我知你一定會係一個好媽媽.
第時你個寶貝bb生日一定要叫埋我呢個''姨姨''去慶祝呀!

Anonymous said...

我係WINNIE 呀

Extraordinary Life 翠斯 said...

haha, arm arm 再update 左一個, winnie 我今日仲勁呀... 下次你來又多兩個新餸選擇. !

xiao zhu said...

好溫馨呀!

Anonymous said...

哎吔..真係羡慕死人嘞..
只係短短一件事我而經全完感到你家的溫暖

翠西你bb出世後必定會更熱鬧^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

hehe,

呢個溫暖既感覺以前細個無架, 老豆又掛住搵食, 阿媽又掛住湊我地四條化骨龍..

大家記住傳統既爸爸媽媽系比較被動,
系而家我地個個大左, 識得主動回家搞家庭活動, 講下笑話, 先至隔化到兩老咋.

所以我地做子女既, 系要有責任去做主動架. 佢地系幸福系我地子女俾架!