April 21, 2008

I found myself enjoy cooking !!!!!!!!

菠蘿咕嚕肉 + 魚香茄子

這個星期放大假, 我會繼續下厨, 嘗試新菜.

今日身水身汗下, 完成了兩味我很喜愛的菜式...

余生比80分呀! 哈...

我明白做菜那位最開心的, 莫過於見到食客食得開心 !

兩星期前 WINNIE 到我家都試了我的勢手 "薯仔蚊雞亦" , 都讚不錯呢!

我從來都沒想過自己可以煮得出這樣的菜式.... (講緊半年前自己煮的真的對不起余生, 對不起自己)

現在在網路上很有興趣地找其他的人家常便菜譜, 嘿 ! 原來都不難做啊!

今天趁買了茄子, 還把一條茄子弄了 "涼伴茄子" .. 現在在雪櫃裡慢慢吸收麻油的香味...

WOO. 明天食之前再拍照給大家看咯..

好..這個星期BLOG的焦點是.... I found myself enjoy cooking !!!!!!!!


9 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

我仲有唔記得講: 亞炳, 菠蘿咕嚕肉, 我得左啦!

下次去你地屋企有得發揮一下!

Mona said...

咕嚕肉, 魚香茄子

尼d咁複雜嘅餸.........好叻喎........好似樣喎.......港女之中你又加分啦!

xiao zhu said...

我唔識煮嘢食架,但係最近都有少少心思思想學吓。

Anonymous said...

係呀係呀..煮飯其實真係好好玩架
一手一腳咁整自己鐘意食既嘢
好有滿足感
又健康啲呢!
你而加最好就係食住家菜
不過唔好大粗勞
睇住呀b呀!

Extraordinary Life 翠斯 said...

MONA,
一D都唔複雜呀, 你只要ONLINE 打你想煮既餸名, 再SEARCH, 就會有好多熱心人仕將佢地既EASY 菜譜呀,

昨天我煮個陣, 先覺得原來咁易... 你都試下呀, MONA, 話時話你而家搬左去邊呀? 下次去你屋企搗亂大食會呀. 我相信BIR BIR 而家D厨技都得架啦!

Xiao zhu,
少少心思呀, 去試呀, 煮野食同各樣興趣一樣, 當煮既過程當中, 幾熱幾辛苦, 真系好enjoy架, 見到個餸慢慢似樣, 真系勁開心架.

js-n,
你都得啦, 我知你系美女厨神 喎!
我就系為左bb著想, 我對外邊食物無胃口無興趣, 又好似無營養咁, 所以最近先拎起心肝學咯! 同埋為左隻佬著想, 唔通成日出街食反咩, 食都食到悶啦, 佢都好識做, 有時見到我煮得咁辛苦, 佢都會主動幫我洗碗架.

你放心啦, 唔粗勞架. 買完餸又訓, 訓醒又起身煮飯. 不過最tired都系買餸個陣..走來走去搵arm 既送.. hehe. 不過好好玩.

js_n, 你有咩拿手好菜介紹我呀! post 比我呀.

月門 said...

茄子降膽固醇一流. 做媽媽即刻唔同哂 ^_^
我之前有個同事結婚前都唔識煮飯, 結咗婚日日煮...XDD

Extraordinary Life 翠斯 said...

月門,

嘩, 你真叻, 乜都識 !

無錯, 呢D都系由 "媽媽" & 個"家" 激發起呢個細胞..咋

今晚試左 "椰汁咖喱雞亦" ! 都過到關,

不過個"薑汁撞奶" 就衰左! :P

Mona said...

我今個禮拜日先搬咋,喺大埔喎。好呀去我屋企吖,不過宜家果度細咗d,下個禮拜可以開始約架啦。阿Bir?都唔係佢煮嘅,Sammul煮之嘛,做咩呀..你想一人煮一味呀..... .mum......我"六"菜

Anonymous said...

睇落唔錯喎!!!我又要試

冇錯....mona講得0岩....平時唔係我煮既...係samuel.....

我冇興趣架....wakakaka.....