May 4, 2011

happy foods for baby in Summer

近日天氣漸熱, 我兩個小鬼都沒胃口吃飯, 她們都好似我們一樣, 吃得飯多, 通粉多 都會厭!

即想起做 壽司! 基本上, 大部份小朋友都勁愛 壽司! 所以昨天到 jusco買了這 腐皮 回家 打算今天 做壽司給她們!


做壽司, 方法勁易, 煲好的飯放入壽司醋, 再把飯放涼, 將飯放入 甜腐皮 內, 即成!!!

壽司中, 我都最愛點 腐皮壽司, 那種特別的甜味, 我可以吃很多件!!

兩個小鬼見到當然 "尖叫" 同 "開心到跳舞" (真架, 余願一食到好味野, 就會跳舞!)

余靜返下午學時又食, 放左學 又食! 幾捧場!

你們吃得開心, 媽媽最開心.



到晚餐, 又換一換悶氣, 煮了肉醬意粉 + 沙律

(還有炸 mozzarella cheese, but 太熱氣, 不敢放出來, 給余靜吃了2件便收起! 好好味添呀)

你見到余願食到成枱, 成面, 成身 都係 就知幾好食啦!! 哈哈..

(這恐佈場面 每一晚都發生!! 我次次見到都神經病發!

唯獨我工人姐姐超好耐性無發脾四仲笑住去處理, 幸運是我.)







Dirty 到要 除衫 ! ! ! !

1 comment:

xiao zhu said...

睇到都開心!