April 27, 2011

Mid-night Comfort foods

我係一個"湯王", 乜湯我都鐘意飲, 公仔麵個啲湯我都可以飲晒架!!!

湯都可以話係我地中國人既 Comfort food, 我阿媽基本上日日都有煲湯, 唔煲都會滾湯, 皆因佢老公即係我爸爸大爺每日餐飯都要有湯同有條魚先至叫一餐飯, 都幾煩架, 我阿媽到今時今日都發奴騷架!! 所以都養成我鐘意飲湯既習慣, 我一餐飯最少都要飲兩碗, 鐘意飲既話3-4碗都仲得 ! 所以而家我煲湯, 咁大煲, 我老公都係頂龍飲兩碗, 啲女唔幫襯! 其餘都係我飲晒!!


今日街開街市見到有湯包, 見到呢塊"龜板" 覺得好堅咁! 老板娘話 "土伏苓 龜板 赤小豆 湯呀, 去濕, 無暗蒼, 皮膚靚架!" 佢咁sell 法, $25 啫, 唔試唔得喎, 因為近來唔鐘意煲湯落肉 (因為煲完湯的肉通常都難食到死, 掉左又浪費心痛) 跟住又聽阿姐話, 買半個粉葛一齊煲. 日頭唔得閒煲湯, 我心急又想快啲有得令, 就算零晨1:00AM 我都要煲湯, 我最鐘意用呢個煲湯電煲 煲湯(唔系急口令呀!) 又唔洗睇火, 乾手淨腳. 我上網睇過 原來土伏苓 湯真係好掂架, 加埋龜板, 我唸有龜苓茶既效果, 等我睇下飲左後啲想谷既粒粒係咪會收左先!!!

2nd Comfort food -- 在等煲湯的時, 飲番杯 加左 自己打既 sweet cream 落去杯 咖啡 度,

嘩! 多cream 個隻咖啡係咪叫 latte 呀? 加左之後, 係勁好飲, 好似$35一杯個啲 味道, 完全唔相信呢杯原本之不過係 $1 包既即溶咖啡 之噃! (下次邊個去開我屋企, 我整比你地試下!)

即刻同老公講, 好有衝動去學 沖咖啡呀! (真係想喎! 太多野想做, 睇下有無時間安排到先)


完成啦, 現在是3:30am , 我都忍唔住要飲番碗先訓覺!


4:20am go to bed. Good nite



No comments: