April 14, 2011

"extraordinary life " 非凡生活

今天替我的博客裝修了一下..... 感覺煥然一新! 尤其那個 backgroud 的 小雨點....... 好鬼浪漫啊! 雖然我沒有加BLOG SONG, 可是腦內好像已經起了浪漫的音樂. 都要裝修, 不如都把博客招牌大名都擦新一下吧!


想了想了, 看到最近世界發生的事, 好像都在提醒我們好好 "珍惜" 啊! 我覺得都是最實際地 "學下點樣有效地用埋我今日還擁有的時間! 怎樣過得特別, 最起碼要對得起自己呢!! " 所以 簡簡單單 地叫 "extraordinary life " 非凡生活 " 好吧!!


學習點樣做個好媽媽, 學習點樣做個更加好既老婆, 學習點樣充份地運用時間 (我只會填到個時間表密麻麻, 就算得一個鐘 free 我都要同D 女玩好多game, 就算系街度都要打晒幾間美容院睇下邊度有得即時做facial ! ) 夜晚又唔捨得訓........! 又不停學東學西, 連 online 學整網頁都報埋.... 其實是不能夠接受自己停下來 ! ! 又不能夠接受自己普普通通過日晨, 要 "Extraordinary Life " 呀 嗎!


今天回家時, 我在那短短的 藍田地鐵至回家路程 (因不明白是需要四條超長扶手電梯才能到地面!!!, 住了3年都十分有衝動向地鐵投訴為什麼沒有升降機啊!!! <---藍田友有無同感啊??!!!) , 我都要買杯 M記 朱古力醬雪糕新地 把它填滿..... 今天工作人員把雪糕弄得很美, 忘了拍照... 暖暖地的朱古力醬+加香噴噴花生............ 已經令回家的小路程變得很甜美幸福! 我其實已經食左2天, 現在想起都想再食呀!!! 真是跑1000米都唔掂!! 明天希望忘記了它吧!



送上"我全世界最靚仔既齊舅父"生前影既相. 佢既一生都真係幾充實, 我唔知點解都覺得你仲係我地身邊, 仍然覺得同你好近, 唔知你現在在天家裡又迷上什麼新興趣呢 !? 好想打電話比你吹水呀, 睇番你影既相, 好掛住你非常搞笑既性格 !!
樹葉出世 既生命力 Good Night !

No comments: