June 23, 2006

CHEESE CAKE by 梁女士

經過一輪病. 悶. 情緒病 之後.

今日好開心. 正能量番黎呀

開心一) 中午去headoffice 參加 RMA 服務大奬 - 公司的初次面試. (無錯. 和去年既一樣, 我又再黎過. 首先希望能代公司出去比賽. ) 面試完之後, 有關所有客戶服務的問答. 對應到. 無問題. 因為我真的很喜愛我現在的工作. 喜愛每天不同的客人. 不同的經驗.

開心二) 收到 ah TAN, Vincent 梁紅米, 顛顛 電話. 好開心. 你地好搞笑呀. 顛顛把聲好似顏聯"無" 呀.. 哈哈.

開心四) hehe... 可以同 RUTH 姐姐 MSN.. chat chat... happy , i like U ! Ruth!

開心五) 我的好友..... 梁女士, 第一次到我公司探望我... 嘿嘿..... 真的開心啊.!! 還你那.. 超好味的 Blueberry Cheese Cake ... 唔超甜. 軟硬適中. 餅餅底好好味. 最正系.. 好番芝士味唷...!!

成深夜一點幾, 我都不停食食食. 因為太好食, 我唔拾得食晒呀.. 忍口, 一半留番明天食...hehe

有相為證. 還有那愛心假冒的 lock & lock 保鮮盒. 梁女士, 為了繼續有口福. 我一定還盒的!

8 comments:

梁巔巔 said...

"顛顛把聲好似顏聯"無" 呀.. 哈哈."

-_____-

鵝仲好靚仔.

^~

Extraordinary Life 翠斯 said...

"鵝仲好靚仔"

What's that mean to ?

Who gives you compliment ?

yes, actually, you have a "鵝" voice... haha...""鵝""鵝""鵝"...!!

Ruth Tam said...

nice talking to you.

Extraordinary Life 翠斯 said...

Dear Ruth 姐姐...

Wah............U are very pretty ar ..
You are really feminie..

Yeah.. i started have interested of dance by you!!

梁巔巔 said...

7月有堂

梁巔巔 said...

^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

超! xy%Z@#& !

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈哈~ Are you allike?