April 6, 2011

翠斯 Nail Art 指甲狂熱 又黎啦!!



有半年以上沒有揉過指甲了, 因為我手指一向很乾, 我更會不自覺把自己的手指邊抓到損晒! 最慘係, 連我個2歲半女, 余靜都不自覺地學埋呢樣野, 佢又係會唔覺唔覺咁用食指抓隻大拇指, 都和一樣損晒...!! 心痛死我, 所以我都有唸過做番GEL 甲等自己唔會抓傷番... 但又不想每月多出幾百元做GEL 甲消費@!!


竟然今日在 TST 給我碰上了這支 OPI 的 新產品 "Shatter", 太喜歡了! 爆烈 甲油 ! 正到不得了, 一見到個SAMPLE 立即買下來了 , 盛惠$120 (可以有花玩, 一揉就可, 自然爆花, 都不太貴呢!!) 可以 替我那十隻醜怪 (真的干到爆烈紅紅腫腫的手指 !) 著番件靚衫啦!!


好好玩架, 以下是 STEEP :


1) 當然為了護甲, 最好先揉一層 base coat 先, 跟住就揉你喜歡的底色 (因為爆烈後會呈現這個底色來, 其實黑色系勁百搭, 基本揉什麼色都好看!!)

2) 等底色干了後, 你可揉上這黑色shatter 了, 這個shatter 頗干的, 所以要很快的揉上, 最好一次過, 不要立即返揉, 如不滿它爆烈的花紋, 可以待干後再後加又待爆過.... 最好玩的是你可以看著它爆花的情況, 每次花紋都不同, 意想不到啊!!! 另外一好處就是因為上面已紀很爆, 其實你底色都隨意揉一揉便可, 不用講究揉! 啱晒我地D 忙到死既媽咪們!! 你知, 我地都是在 小鬼們 睡覺後 才能開始這些 膊面膜, 揉甲油, 上網 等等既私人既工作架啦!!!! 所以為什麼有半年沒有揉過甲油呀................

3) 如果你喜歡而家流行既 啞色 , 咁就完成啦! 如果你好似我咁都係鐘意指甲 glossy D 咁就加番 層 top coat 就得啦! 真系好似比人畫左花咁架!!! 你睇下張相....


而OPI 後面那支 "Sparitual " 都是我的好推介... 下次再晒冷介紹比大家 !!!


就算我而家寫BLOG 時間都是在 深夜3點.......... 因為今天真的很想寫回BLOG ......


而.............其實又有無人睇呢? ? 寫唔寫好呀? 你地會唔會 subscribe 架?

5 comments:

Fanny said...

真係有人睇架! SUPPORT!!

Anonymous said...

正到爆,i want to try too

Extraordinary Life 翠斯 said...

無名氏, 留個名好喎! HAHA

Anonymous said...

好正噃,真係要試下,係尖沙咀邊度買??

Extraordinary Life 翠斯 said...

好正噃,真係要試下,係尖沙咀邊度買??<-- who r u nei ? pls leave name too! 其實系任何一間甲店, 都有OPI 賣, 應該都有得賣